  • Data: 2010-06-18 08:56:56
    Temat: Re: Dwoje dzieci nie zyje - na co foteliki ???
    Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.06.2010 08:46, Paweł wrote:

    Jako że kilka dni temu kupiłem właśnie fotelik dla dziecka(15-36kg)..

    > Rozmawiano nawet z jakimś importerem markowych fotelików, w których przy
    > crashteście dziecko wyrywało się z fotelika razem z pasami. Importer nie
    > był tym specjalnie przejęty bo gdzieś tam w Unii fotelik dostał certyfikat.
    I to był dla mnie znak że właśnie tą firmę należy omijać. Zanim
    zobaczyłem ten test to miałem dobre zdanie o tej firmie.

    > Zresztą pokażcie mi takiego co wybiera fotelik pod kątem bezpieczeństwa
    > a nie ładnego wyglądu lub koloru pasującego do tapicerk
    Dla mnie to było najważniejsze kryterium, drugim kryterium była niestety
    cena, nie stać mnie było na fotelik taki, w jakim bym chciał wozić
    dziecko. Postanowiłem jednak kupić fotelik używany, ale taki który
    zapewnia ochronę dziecka. Można upolować bardzo dobry fotelik w
    rozsądnej cenie, ale to są okazje i trzeba trochę na to czasu poświęcić.
    Oglądając foteliki w sklepie aż włosy się jeżyły jak niektóre wyglądały,
    już pomijając nawet te marketowe za "50zł". Jest firma która ma dość
    spory udział w rynku i sprzedaje foteliki może nawet "ładne" i
    praktyczne, w cenie około 200zł, jednak jak się je weźmie do ręki to się
    wyginają na wszystkie strony, strach pomyśleć co się dzieje przy wypadku.