  • 1. Data: 2015-02-16 15:13:12
    Temat: Dziwne zachowanie pewnej płyty
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Płyta GA41M-VS. Objawy:
    1. Zamykamy XP korzystając z "Uruchom ponownie" czyli z restartu. System
    się zamyka, ekran gaśnie, wiatraki pracują i nic się dalej nie dzieje.
    2. Wchodzimy do BIOS, robimy lub nie zmiany i wychodzimy. Ekran gaśnie,
    wiatraki pracują i nic dalej...
    3. Na wczesnym etapie startu naciskamy klawisz Pause a potem Enter.
    Proces startu powinien być wznowiony ale - wiatraki pracują i nic
    dalej...

    Komp daje się uruchomić ponownie po wyłączeniu i ponownym włączeniu
    zasilacza. Czy waszym zdaniem płyta uwalona czy nie umiem znaleźć
    właściwej opcji w BIOS? (a nieźle już nakombinowałem).

    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 2. Data: 2015-02-16 19:12:48
    Temat: Re: Dziwne zachowanie pewnej płyty
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    > zasilacza. Czy waszym zdaniem płyta uwalona czy nie umiem znaleźć
    > właściwej opcji w BIOS? (a nieźle już nakombinowałem).

    a podstawa podstaw zrobiona? Czyli reset BIOSu zworką tudzież przez
    wyciagniecie baterii?

    --
    @foe_pl

  • 3. Data: 2015-02-16 22:41:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2015 19:12:48 +0100, the_foe napisał(a):

    > a podstawa podstaw zrobiona? Czyli reset BIOSu zworką tudzież przez
    > wyciagniecie baterii?

    Jasne, po wielokroć... Płyta ma prawdopodobnie walniętą grafikę
    on-board, nie daje się na niej uruchomić. Działa tylko na grafice PCI-E.

  • 4. Data: 2015-02-17 19:33:12
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > Jasne, po wielokroć... Płyta ma prawdopodobnie walniętą grafikę
    > on-board, nie daje się na niej uruchomić. Działa tylko na grafice PCI-E.

    zmniejsz taktowanie pamięci RAM do minimum i zobacz czy integra ruszy.

    --
    @foe_pl

  • 5. Data: 2015-03-09 16:47:30
    Od: bufi <b...@l...com>

    Dnia 16.02.2015 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

    > Jasne, po wielokroć... Płyta ma prawdopodobnie walniętą grafikę
    > on-board, nie daje się na niej uruchomić. Działa tylko na grafice PCI-E.

    A w BIOSie ustawione, zeby system korzystal z tej wbudowanej?

    P.