  • 91. Data: 2015-04-01 15:29:10
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-04-01 o 14:19, Pszemol pisze:
    > "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message

    > To nie chodzi o prawo do istnienia... to chodzi o silne wydumanie :-)

    Chyba bredzisz. Tu chodzi o uniwersalność zastosowań.

    > Bardzo to nietypowe co próbujesz tu sugerować... Moim zdaniem
    > wymyślasz dziwności których nikt nie używa na codzień...

    Ja używam, szczególnie w samochodzie. Na dodatek, kiedy jednak mam
    słuchawkę włączoną a telefon leży gdzieś dalej, sygnał alarmu jest
    słyszany przez WSZYSTKICH bo m.innymi jest skierowany również do nich
    (jeśli tak sobie ustawiam). Pomijam już odczytywanie sms, bo u mnie ta
    funkcja nie jest funkcją ściśle prywatną...a słuchawka daje mi
    "przedłużenie" w odległości od telefonu. Czasem nawet znajduję się w
    miejscu (piwnica) gdzie nie dociera sygnał z BTS i słuchawka przedłuża
    mi zasięg a sygnał dzwonka również idzie z głośnika telefonu. Oczywiście
    szybka zmiana profilu/2 tapnięcia i mam wersję "zubożałą mocno" czyli
    taką jaką ma iPhone i wszystko w słuchawce.

    > W iPhone alarm usłyszysz w słuchawce BT, oczywiście.
    > Bo kanał telefoniczny i A2DP wchodzą na słuchawkę BT razem.

    No przecież wiem ale ja piszę o sygnale alarmu z funkcji "muzyka" bo
    sobie taki fajny dźwięk wybrałem, który nie jest "midi" i leci kanałem
    "HighQuality"

    > Czyli biedafon obsługujący dwu użytkowników?? :-)))) Ale wydumałeś!

    Nienienie, dorabiasz ideologię do braku swoich możliwosci. Od samego
    początku dyskusji zaniżasz funkcję BT w telefonie, sprowadzając ją do
    muzyki a ja próbuję Ci uzmysłowić, że kombinujesz jak "wiesniak", który
    próbuje Nokią 3510 wbić gwoździk, nie mając pojęcia że do tego Nokia
    głównie nie słuzy a jest to tylko jedna ze "sprawnosci" tego zacnego
    telefonu :)

    > Jasne...
    > I głośnik będzie grał w najlepsze a Ty będziesz krzyczał do słuchawki.
    > Nie przemyślałeś sobie tego.

    Tak, przemyslałem i mogę sobie zmienić poziom głośności dla samej
    muzyki, nie powodując ściszenia rozmowy, na dodatek (jeśli ogląda się
    film/nawet) osoba, która akurat może to obsłużyć, robi to bez mojego
    udziału czy gra w grę (no bo ja kieruję).

    > Nigdy nie stawiałem równości że "amerykański=dobry".
    > Apple ma siedzibę w Ameryce ale w iPhone większość komponentów
    > pochodzi z Europy, głównie z Niemiec. Więc możesz przestać narzekać
    > na "hamerykańskie" i swóją ifoniarską nienawiść kierować na RFN :-)

    Tutaj nie tylko chodzi o Apple. Wiele systemów czy urządzeń ma swoje
    "Amerykańskie" standardy i bardzo często są gorsze od pozostałych, czy
    to europejskich czy obecnie chińskich/koreańskich. To sięga dużo dalej
    odległych czasów (NTSC vs PAL) czy gabaryty samochodów ich silniki itp.
    Kiedy widzę przewagę standardów amerykańskich nad europejskimi to je
    chwalę ale nie będę ślepo klepał że wszystko co jest amerykańskim
    standardem jest dobre. Zubożenie iPhone o funkcje BT, kamerę z przodu
    czy wodoodporność, czy mnogość aplikacji, zgodnych ze standardami
    ogólnoświatowymi "NAJLEPSZEGO" telefonu Ameryki uważam za błąd i
    ogłupianie użytkownika, któremu implementuje się taki sposób myślenia.
    Nie ma bo...nie, bo Ci to niepotrzebne :) BTW, mam taką "przypadłość".
    Często robiąc dostęp przez telefon do...obsługi rejestratora DVR (CCTV)
    na Andku są aplikacje do większości modeli produkowanych na swiecie.
    Apple Store niestety oferuje możliwość kilku...czemu? Podobnie z obsługą
    baz danych (mobilnie) czy aplikacji w firmach. OK, oprogramowanie Apple
    jest kompatybilne z ...Apple, zgoda. Andek stara się byś kompatybilny z
    resztą świata i z Apple :) To jest ta zasadnicza różnica.
    --
    LordBluzg(R)

  • 92. Data: 2015-04-01 16:58:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Chyba bredzisz. Tu chodzi o uniwersalność zastosowań.

    Na siłę próbujesz pokazać wyższość osa przez wymyślanie
    akademickich przykładów wydumanych tak strasznie że
    zakrawa to na parodię...
    Zgadzam się - *jeśli* to jest funkcjonalność która jest dla
    Ciebie ważna to nie kupuj iPhone :-)))

> [...]
    > zasięg a sygnał dzwonka również idzie z głośnika telefonu. Oczywiście
    > szybka zmiana profilu/2 tapnięcia i mam wersję "zubożałą mocno" czyli taką

    Musisz być z tego bardzo dumny :-)))))

    >>> 2)Dzwonek i powiadomienia
    >>> 3)alarmy

    >>> 2)powiadomienia

    > No przecież wiem ale ja piszę o sygnale alarmu z funkcji "muzyka" bo sobie
    > taki fajny dźwięk wybrałem, który nie jest "midi" i leci kanałem
    > "HighQuality"

    Jesteś pewnie jednym z grupy 5 innych użytkowników na świecie
    którzy tego wymagają od swojego telefonu :-))) Gratuluję :-)

> [...]
    > próbuje Nokią 3510 wbić gwoździk, nie mając pojęcia że do tego Nokia
    > głównie nie słuzy a jest to tylko jedna ze "sprawnosci" tego zacnego

    Jakiego braku możliwości??
    Skąd wiesz ze nie mogę w iPhone tego obsłużyć?
    Testowałeś jak się zachowa iPhone przy sparowaniu go z dwoma
    urządzeniami BT? Może da wybór aby jeden apek grał na BT1
    a inny apek grałna BT2 czy wewnętrznym głośniku. Ja nie wiem,
    nie testowałem tego.
    W iOS GUI jest bardzo plastyczne i polimorficzne: pewne funkcje
    i opcje w ogóle znikają z ekranu gdy nie mają sensu... Na przykład
    aplikacja do obsługi radia wygląda inaczej gdy iP4 jest połączony
    ze słuchawką BT a inaczej gdy nie jest: nie ma przełaczania dźwięku
    z wewnętrznego głośnika na BT. Opcja ta na ekranie pojawia się
    dopiero gdy połączysz się ze słuchawką. Tak samo nie ma guzika
    "drukuj" gdy iPhone nie jest skojarzony z żadną drukarką...

> [...]
    > osoba, która akurat może to obsłużyć, robi to bez mojego udziału czy gra w

    W świecie Apple, ludzi stać na swoje zabawki :-)
    Nie muszą się dzielić jednym procesorem na trzy osoby...

> [...]
    > Kiedy widzę przewagę standardów amerykańskich nad europejskimi to je
    > chwalę ale nie będę ślepo klepał że wszystko co jest amerykańskim

    Zarzut był że narzekasz na wszystko co amerykańskie jakby
    Cie jakaś Amerykanka skrzywdziła i masz teraz żal do USA... :-)
    BTW - od dawna już nie istnieje nic takiego jak amerykański samochód.
    A iPhone nie reprezentuje żadnego "amerykańskiego standardu".
    To jest reprezentant standardu Apple, z samą Ameryką jako taką
    to ma tyle związku co Nokia ze standardem Finskim...

> [...]
    > mnogość aplikacji, zgodnych ze standardami ogólnoświatowymi "NAJLEPSZEGO"
    > telefonu Ameryki uważam za błąd i ogłupianie użytkownika, któremu

    Nic się nikomu nie implementuje myślenia...
    Nie doceniasz zalet iPhone, widzisz same jego wady jak fanatyk.

> [...]
    > kompatybilne z ...Apple, zgoda. Andek stara się byś kompatybilny z resztą
    > świata i z Apple :) To jest ta zasadnicza różnica.

    Generalnie cieszmy się, że oprócz Androida coś jeszcze innego jest.
    Brak konkurencji i różnorodności jest/byłby czymś bardzo negatywnym.
    Jak jest różnorodność to użytkownik ma w czym wybierać - Tobie
    potrzebne jest to, to i tamto? Fajnie, wybierasz taką platformę w której
    to, to i tamto jest obsługiwane. Ale nie wmawiaj ludziom że Android
    jest uniwersalnie "lepszy", że jest lepszy dla każdego bo sam widzisz
    że Apple ma swoich zwolenników którzy widzą w ich produktach zalety
    których nie ma produkt Androida. I pogódź się z tym, nie walcz z faktami.

  • 93. Data: 2015-04-01 17:00:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > I tu właśnie udowadniasz mi, że nie zrozumiałeś mojej tezy..
    > Moja teza brzmi tak: jeśli klient wybiera produkt Apple,
    > wiedząc że produkt ten nie obsługuje funkcji X, to jest to
    > oczywiste że funkcja X jest DLA TEGO KLIENTA niepotrzebna.
    > Albo conajmniej nie jest ona dla tego klienta czymś ważnym,
    > priorytetowym. Czy teraz rozumiesz?

    a teraz zmień Apple na nieApple i zrozum

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 94. Data: 2015-04-01 17:00:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

  • 95. Data: 2015-04-01 17:03:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mfh16q$5s8$1@dont-email.me...

    > a teraz zmień Apple na nieApple i zrozum

    Po czym wnioskujesz, że czegoś nie rozumiem?
    Czy ja Cie namawiam abyś nie kupował tego czy tamtego?
    Weź przestań...

  • 96. Data: 2015-04-01 17:28:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Po czym wnioskujesz, że czegoś nie rozumiem?

    po tym co piszesz

    > Czy ja Cie namawiam abyś nie kupował tego czy tamtego?

    tak

    > Weź przestań...

    no właśnie

  • 97. Data: 2015-04-01 17:34:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mfh2rg$ck3$1@dont-email.me...

    > po tym co piszesz

    > tak

    Masz przywidzenia.

    > no właśnie

    Nie mam niestety wpływu na to że widzisz rzeczy które nie istnieją.

  • 98. Data: 2015-04-01 17:44:20
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-03-31 o 17:29, Pszemol pisze:

    > Ty tak używałeś BT kiedy ostatnio?

    BT się przydaje jak zmieniasz telefon i musisz przerzucić kontakty z
    jednego na drugi. To się zdarza każdemu.
    Inne zastosowanie BT to np. myszy bezprzewodowe.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 99. Data: 2015-04-01 17:54:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
> [...]
    >wiedząc że produkt ten nie obsługuje funkcji X, to jest to
    >oczywiste że funkcja X jest DLA TEGO KLIENTA niepotrzebna.

    Ale gdzie tak jest ?
    Klient wybiera Apple, bo dobre, bo modne, bo najlepsze. Bo prestizowe.

    A potem klnie. Bo nie ma funkcji X
    No chyba ze nie klnie, to kupuje kolejne, juz swiadomie - wiedzac
    czego sie spodziewac :-)

    Ale potem kupuje np sluchawke BT i znow sie okazuje ze czegos nie byl
    swiadom :-)

    J.

  • 100. Data: 2015-04-01 18:11:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał w wiadomości
    >BT się przydaje jak zmieniasz telefon i musisz przerzucić kontakty z
    >jednego na drugi. To się zdarza każdemu.
    >Inne zastosowanie BT to np. myszy bezprzewodowe.

    Ja tam sobie chwalilem, jak moglem plikii z/do SE transmitowac przez
    BT.
    Tudziez np w charakterze modemu - biorac pod uwage ze zlacze zajmowal
    zasilacz.

    Nokia juz skiepscila OBEX i nie dawal sie ladnie obsluzyc jak SE.
    A Android skasowal go calkowicie czy tam skiepscil jeszcze bardziej.

    Bardzo bym sobie zyczyl, zeby taki telefon udawal komputer z windowsem
    i byl dostep do plikow przez wifi,
    ale Google na spolke z MS utrudnil to maksymalnie, Apple tez nie
    oferuje, a cos mi sie widzi ze to nowe windows phone tez utrudnia.
    Klient ma sie laczyc przez chmure, kupowac pliki w sklepie i lykac
    reklamy ...

    J.