  • 41. Data: 2015-03-31 19:27:28
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-03-31 o 17:41, Pszemol pisze:
    > "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message

    > Rozdzielenia jakich funkcji? Rozdzielenia youtube od radia netowego?

    Nie miszczu. Rozdzielenia modułu "phone" jako niezaleznego i który
    działa ZAWSZE jako phone.com od modułu "multimedia", który zawiera kanał
    "muzyka" jak i inne. To znacznie bardziej zaawansowana technologia niż
    Apple. Powoduje ona że wiele aplikacji na Andka (ustawienia w aplikacji)
    ma możliwośc sterowania usługą i być odtwarzana w słuchawkach, głosniku
    i obu naraz, czego Apple nie posiada.

    > Na czym to słuchałeś?

    Na ajfonie, aboco?
    > Przecież słuchawka w iPhone wykrywa i włącza się sama gdy
    > zaczynam słuchać muzyki czy youtuba. Gdy wyłączam taką
    > aplikację to słuchawka robi biip i się wyłącza. Rozwiązali to dobrze.

    Yyy, czyli nie możesz sobie tego sam włączać/przełączać? Dziwne. Takie
    zmuszanie "bo Iphone tak robi" :>

    > Nie narzekam na czas działania baterii w słuchawce z iPhone.
    > Czyli w celu oszczędzania energii słuchawka w Andku po sparowaniu jej
    > nie działa :-)) Fajna logika.

    Działa. Akurat trafiłes na "moment" że nie zadziałało. Następnym razem
    zadziała...i co mi zrobisz?

    > Tak, są dwie osobne funkcje, i przy obu miałem "ptaszki",
    > więc obie funkcje były wybrane, ustawione i nie działało.
    > Brawo!

    Moduł "phone" działał na pewno. Tak już zupełnie nawiasem, nie pierwszy
    raz plantronics tak robi. Mam głośnik BT (chińczyk) ZAWSZE DZIAŁA.
    Słuchawka BT Motoroli A2DP/Zawsze działa. Zestaw
    głośnomówiący...Nokia/Zawsze działa. Ze słuchawką plantronics nie zawsze.

    --
    LordBluzg(R)

  • 42. Data: 2015-03-31 20:13:14
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-03-31 o 17:03, Pszemol pisze:

    > I efekt jest taki, że użytkownicy Apple już mają od dawna
    > niezniszczalne gniazdko i wtyczkę do ładowania którą
    > można w telefon wetknąć w każdą stronę jaka Ci się podoba
    > a Wy się dalej męczycie z wyłamanymi gniazdkami mikroUSB
    > i prawie zawsze wtykacie go złą stroną i wtykacie jeszcze raz :-)

    1) Wtyczka mikroUSB ma "znacznik" w postaci symbolu
    2) Jak masz problem, malujesz lakierem (srebrnym/na czarnym) do
    paznokci... kropkę :)
    3) Jeszcze nigdy i nigdzie nie wyłamałem gniazda.
    4) Nigdy mi styki nie "zniknęły" :)
    5) Ładowarkę mam u kazdego, z uwagi na standard Europejski.

    --
    LordBluzg(R)

  • 43. Data: 2015-03-31 21:22:37
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2015 05:41:07 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Mój iPhone4 pracuje pod iOS wersją 6.1.3 z marca 2013.
    > I bez problemów żadnych obsługuje tą samą słuchawkę...

    Amajzing...

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 44. Data: 2015-03-31 21:34:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > No tak. Inaczej przecież nie robiliby sobie krzywdy i nie kupowali
    > urządzenia które nie spełnia ich PRIORYTETOWYCH wymagań.

    spełnia. Ale applowy fanboj nie zrozumie, że wśród milionów ludzi są
    tacy co mają inne preferencje niż jedynie słuszne

    > Jasne... wolą łamiące się z płyty głównej telefonu gniazdka microUSB.
    > Ile już gniazdek złamałeś? Ile tych gniazdek już przestało kontaktować
    > i robisz typowe balety z wyginaniem wtyczki dla lepszego kontaktu?
    > No właśnie... to jest właśnie Twoje USB.

    ani jednego. Do tego styki mi nie wyparowują jak w lightningu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 45. Data: 2015-03-31 21:36:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    03/lightningcablecorrosion-2.png>

    > Zdjęcie widzę. No ale co chcesz wykazać tym zdjęciem?
    > Taki leniwy jesteś że nawet tezy nie umiesz postawić?

    taki ślepy jesteś, że nie widzisz jak ta wtyczka wygląda?

    > Nie, w życiu. Ja od 5 lat noszę jeden kabelek!
    > Drugi zacząłem nosić jak sobie kupiłem słuchawkę BT.

    w zyciu bym nie wpadł na to by nosić kabelek do słuchawki BT.
    masz jedyną na świecie bezprzewodową słuchawkę kablową? :)

  • 46. Data: 2015-03-31 21:40:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > No duża różnica, zwłaszcza wtedy gdy chcemy ustalić czy to rzeczywiście
    > rzadkoużywana funkcja :-)
    > Gdybyś uważał inaczej to nie chwaliłbyś się że uzywałeś w zeszłym tygodniu
    > tylko od razu napisałbyś że "co za różnica"...

    mam taką fantazję. podobnie jak dyskutowanie ze ślepym o kolorach

    > Argument brzmi: jest to rzadko (lub prawie wcale) używana funkcja
    > bez której większość (jeśli nie wszyscy) użytkownicy z powodzeniem
    > mogą się obyć bo jest multum innych metod do przesyłu plików.
    >
    > Jeśli ktoś argumentuje, że PRZEZ TO, że Android jest tak "fajnie"
    > rozbudowany w rzadko-używane wodotryski coś tak podstawowego
    > jak przesyłanie głosu na słuchawkę BT nie działa wprost z pudełka
    > zaraz po sparowaniu słuchwaki, bez konieczności restartu całego
    > urządzenia to uznałbym to za totalną porażkę projektanta systemu.

    działa. Nic nie poradzę, że dla uzytkownika iphone nadmiar funkcji jest
    przerażający i nie umie sobie poradzić z prostą rzeczą

  • 47. Data: 2015-03-31 21:52:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 30 Mar 2015 18:38:24 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Witam, trochę głupie pytanie, ale nie mogę sam obczaić:
    > Jak puścić dźwięk w tablecie Asusa K01A z Andkiem 4.4.2
    > na słuchawkę bt? W iPhone wystarczyło ją sparować...
    > W andku słuchawka jest sparowana, pokazuje że połączona
    > "connected (no media)", i gdy wejdę w jej konfigurację
    > (ikona z kołem zębatym) to widzę oba "ptaszki"
    > zaznaczone przy "Phone audio" (Connected to phone audio)
    > oraz przy "Media audio" (Use for media audio) ale dźwięk
    > z Youtube idzie przez głośnik w tablecie a nie słuchawkę BT.
    > Ktoś pomoże?

    Zainstaluj aplikacje SoundAbout, ona pomaga routować dźwięk na
    poszczególne urządzenia zew., jeśli automatycznie nie działa to
    poprawnie.

    --
    Marek

  • 48. Data: 2015-03-31 22:19:13
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > działa. Nic nie poradzę, że dla uzytkownika iphone nadmiar funkcji jest
    > przerażający i nie umie sobie poradzić z prostą rzeczą

    Nie chodzi o nadmiar funkcji tylko o postulowana koniecznosc restsrtu
    urzadzenia.
    Moze powinienej jednak czytac watki w ktorych bierzesz udzial?

  • 49. Data: 2015-03-31 22:19:14
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > 1) Wtyczka mikroUSB ma "znacznik" w postaci symbolu

    Ledwiewidocxny

    > 2) Jak masz problem, malujesz lakierem (srebrnym/na czarnym) do paznokci... kropkę
    :)

    Uzywasz lakieru do paznokci? Bo ja nie...
    I skad za miesiac bede pamietal czy ma byc kropka do gory lub do domu?
    To jest proteza dla kiepskiego rozwiazania.

    > 3) Jeszcze nigdy i nigdzie nie wyłamałem gniazda.

    Bo ty jestes wyjatkowy.

    > 4) Nigdy mi styki nie "zniknęły" :)

    Bo ty jestes wyjatkowy.

    > 5) Ładowarkę mam u kazdego, z uwagi na standard Europejski.

    Fajnie masz :-)))))

  • 50. Data: 2015-03-31 22:19:15
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

> [...]
    > ma możliwośc sterowania usługą i być odtwarzana w słuchawkach, głosniku i

    Ale w iPhone dziala jedno i drugie zaraz po sparowaniu.

    > Na ajfonie, aboco?

    Bo dziwne ze mamy inne doswiadczenia - u mnie sie sluchawka wie kiedy
    wlaczyc i wylaczyc. Nie ma caly czas wlsczonego dzwieku.

    > Yyy, czyli nie możesz sobie tego sam włączać/przełączać? Dziwne. Takie
    > zmuszanie "bo Iphone tak robi" :>

    Nie. Czyli po sparowaniu domyslnie dzwiek z telefonu i z mediow idzie na
    sluchawke.
    Ale mozesz sobie latwo przelaczyc gdzie ma isc dzwiek.

    > Działa. Akurat trafiłes na "moment" że nie zadziałało. Następnym razem
    > zadziała...i co mi zrobisz?

    Nic. Dlaczego mialbum Ci cos robic? :-)

> [...]
    > Słuchawka BT Motoroli A2DP/Zawsze działa. Zestaw
    > głośnomówiący...Nokia/Zawsze działa. Ze słuchawką plantronics nie zawsze.

    Wiec pewnie to sluchawka winna. Ok