  • 51. Data: 2015-03-31 22:19:16
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A ja przed chwila uzywalem.
    >
    > Tak jest po prostu najszybciej, bez szukania kabli itp.

    > To jest standard. I tylko apple tego nie rozumie :-)

    Taki standard, jak klawiatura maszynistki to standard... Jestem pewny ze
    sie ktos tu odezwie kto uzywa tskiej zamiast polskiej-programisty :-)

    > Na razie to chyba nie wiemy czy to wina Androida, sluchawki czy iphone :-)

    Zgadza sie, moze to byc wina sluchawki inaczej traktujacej pierwsze a
    inaczej drugie urzadzenie.

  • 52. Data: 2015-03-31 22:19:17
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No jak ktos o takim drewnianym uchu moze decydowac w kwestii audio :-)

    :-)

    > Ja cie rozumiem, ale w filozofii calego systemu, z natlokiem roznych
    > protokolow, kodekow, kompresorow, soft i hardwareowych nie ma sie co
    > dziwic, ze ktos nie zrobil czegos, co od poczatku nie bylo przewidziane.

    No ale jednak dziala

    > Wysokiej jakosci dzwiek z Youtube nie bedzie konwertowany na g* dzwiek HSP, bo i po
    co :-)

    > Jak widac zadzialalo, i to bez problemow.
    >
    > A jak iphone nie obslugiwal A2DP to tez nie bylo problemow ?

    Jesli cos nie ibsluguje to nie jest to bug.
    Tu mamy do czynienia z obsluga tylko kiepska.
    O ile Krzychu nie ma racji i wina jest sluchawki akceptujacej tylko jedno
    media audio.

    Skad Ty te rewelacje bierzesz? :-)
    Przeciez to calkowita bzdura..

  • 53. Data: 2015-03-31 22:24:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Nie chodzi o nadmiar funkcji tylko o postulowana koniecznosc restsrtu
    > urzadzenia.

    chodzi

    > Moze powinienej jednak czytac watki w ktorych bierzesz udzial?

    może jednak uważniej patrz co piszesz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2015-03-31 22:26:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Taki standard, jak klawiatura maszynistki to standard... Jestem pewny ze
    > sie ktos tu odezwie kto uzywa tskiej zamiast polskiej-programisty :-)

    oczywiście. Ba. nawet na niej programowałem.

    Zresztą jest to standard opisany polską normą. Co prawda wymuszony przez
    Stowarzyszenie maszynistek lata temu ale standard

  • 55. Data: 2015-03-31 22:34:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    >oczywiście. Ba. nawet na niej programowałem.

    Wspolczuje.

    Ale Dell oferuje taki standard. Widac ktos to kupuje.

    No chyba ze tak jak swego czasu w Siemensie - klawiatury sa bez
    oznaczen, w ostatnim momencie laser wypala zgodnie z zamowieniem
    klienta.

    >Zresztą jest to standard opisany polską normą. Co prawda wymuszony
    >przez
    >Stowarzyszenie maszynistek lata temu ale standard

    Wymuszony ? Nie mialy za malej sily przebicia ?

    Standard byl, norma byla, MS norme olal, zreszta dobrze, bo g* warta.
    No i jak sie juz wszyscy odzwyczaili, to MS sobie o normie przypomnial
    :-)

    J.

  • 56. Data: 2015-03-31 22:35:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jesli cos nie ibsluguje to nie jest to bug.

    Tylko feature :-)

    J.

  • 57. Data: 2015-03-31 22:39:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    >
    > Wspolczuje.

    programista do wszystkiego się przyzwyczai. I tak lepiej niż na
    polskorosyjskiej. A też mi się zdarzyło :)

> [...]
    > klienta.

    > Wymuszony ? Nie mialy za malej sily przebicia ?

    byłem na spotkaniu w tej sprawie. Komitet normalizacji zrobił je o parę
    lat z a późno. I po dyskusji kilku firm facet ze Stowarzyszenia
    powiedział, zę oni uznają tylko jeden i dyskusja została zamknięta :)
    To były czsay kiedy mieli duże przebicie

  • 58. Data: 2015-03-31 22:50:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > dodatkowo (co już napisałem) iPhone dla mnie jest...cegłą pozbawioną przez
    > producenta PODSTAW użycia BT.

    Podstawą dla BT od zawsze był dźwięk.
    Pliki to jakiś wybryk przyrody.
    ---
    Sam jesteś dźwięk :-) http://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth "Invented by
    telecom vendor Ericsson in 1994,[5] it was originally conceived as a
    wireless alternative to RS-232 data cables".

  • 59. Data: 2015-03-31 23:06:52
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mfevg2$hkh$3@dont-email.me
    [...]
    > Ale w iPhone dziala jedno i drugie zaraz po sparowaniu.

    I możesz sobie dowolnie włączać i wyłączać albo wszystko naraz, znaczy muzyka do
    BT sygnał dzwonka (konfiguracja osobna) powiadomienia (osobna konfiguracja) i
    alarmy (osobna konfiguracja) i wszystko naraz (BT+Głośnik)? Bo ja tam mam.

    Ile posiadasz regulacji głośności (suwaki) w iPhone dla w/w źródeł?

    > Bo dziwne ze mamy inne doswiadczenia - u mnie sie sluchawka wie kiedy
    > wlaczyc i wylaczyc. Nie ma caly czas wlsczonego dzwieku.
    > Nie. Czyli po sparowaniu domyslnie dzwiek z telefonu i z mediow idzie na
    > sluchawke.
    > Ale mozesz sobie latwo przelaczyc gdzie ma isc dzwiek.

    Oba naraz też?
    [...]

    > Wiec pewnie to sluchawka winna. Ok

    Całkiem możliwe, że Plantronics z sobie tylko wiadomych powodów używa protokołu,
    który ma problem z uruchomieniem własciwej usługi a jeśli ona "nie wstanie" to
    nie ma restartu. W końcu to Hamerykański produkt :) Tak nawiasem, drażni mnie
    bardzo BRAK obsługi j.polskiego. Koreańskie, duńskie, sruńskie a polski? W dupie
    mają polaków.

    --
    Michael________

  • 60. Data: 2015-03-31 23:16:01
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote:
> [...]
    > telecom vendor Ericsson in 1994,[5] it was originally conceived as a
    > wireless alternative to RS-232 data cables".

    Sie komus z IrDA pomylilo?