  • 81. Data: 2015-04-01 11:29:27
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Chyba za szybko piszesz albo za wolno czytasz...
    > Nie ma to sensu co piszesz.
    >
    > Piszemy o użytkownikach telefonu Apple.
    > Co ich obchodzą Twoje priorytety?

    sam już nie wiesz o czym piszesz.
    teraz przeczytaj cytaty powyżej i postaraj się zrozumieć.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2015-04-01 11:30:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    03/lightningcablecorrosion-2.png>

    > Widzę jak wygląda. Ale dla mnie to raczej jakieś ocynowanie
    > a nie korozja... Skad wiemy kto i czemu tą wtyczkę pokazuje?

    to są wypełnione dziury po korozji w "złotych" stykach.
    nie chce mi się szukać następnych zdjęć.

  • 83. Data: 2015-04-01 11:31:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message

    > Nie rozumiem problemu jaki stawiasz. Po to paruję i łączę słuchawkę BT
    > aby telefon tam kierował *wszystkie* dźwięki: do mojego ucha.

    no popatrz. A ja mogę chcieć i mogę ustawić tak by różne dźwięki szły do
    różnych urządzeń.

  • 84. Data: 2015-04-01 12:34:44
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-03-31 o 18:19, LordBluzg(R) pisze:
    > Zawsze mnie zastanawiało, dlaczego komuś lepiej wysłać mms z
    > kontaktem/wizytówka (i zapłacić) niż uruchomić BT i wysłać za darmo.

    Te mmsy coś mi przypominają - bardzo podobny tryb argumentacji słyszało
    się kiedyś od ajfoniarzy :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 85. Data: 2015-04-01 14:19:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A ja nie. Część dzwięków (czyli moduł phone) chcę mieć TYLKO w słuchawce a
    > muzykę mogę mieć w słuchawce i w głośniku albo też tylko w słuchawce.
    > Napisałem prosto ale widać nie wiesz że taka funkcjonalność ma prawo
    > istnieć :)

    To nie chodzi o prawo do istnienia... to chodzi o silne wydumanie :-)
    Bardzo to nietypowe co próbujesz tu sugerować... Moim zdaniem
    wymyślasz dziwności których nikt nie używa na codzień...

> [...]
    > przełączania pomiędzy głośnikiem a słuchawkami...(korzystanie z BT) i te
    > aplikacje mogą korzystać z kanałów
    > 1) muzyka
    > 2)powiadomienia
    > 3)alarmy
    > ...co powoduje że nie jest wymagana słuchawka A2DP do takich zabiegów.
    >
    > Przykładowo. Używasz aplikacji podającej Tobie dźwięk po przekroczeniu
    > zadanej prędkości (samochód) słyszysz dźwięk w słuchawce...ale podczas
    > rozmowy telefonicznej ta funkcja nie działa ale alarm jest odtwarzany w
    > głośniku i go słychać. iPhone tego nie posiada i alarmu nie usłyszysz.

    W iPhone alarm usłyszysz w słuchawce BT, oczywiście.
    Bo kanał telefoniczny i A2DP wchodzą na słuchawkę BT razem.

    > Podobnie z powiadomieniami czy słuchaniem muzyki. Jesli masz ochotę,
    > istnieje mozliwość podpięcia słuchawki BT i odtwarzania muzyki w jednym i
    > drugim naraz lub tylko w słuchawce. Pojąłeś? Ponieważ masz czasem problem
    > z "sensownoscią" takich rozwiazań, śpieszę wytłumaczyć że odtwarzanie
    > muzyki w głośniku, może być dla osoby siedzącej obok (np).

    Czyli biedafon obsługujący dwu użytkowników?? :-)))) Ale wydumałeś!

    > Nie. Słuchawka wtedy odłącza kanał "muzyka", tak jest zrobiona. Wyżej
    > wyjaśniłem ten problem...ale głośnik może sobie odtwarzać dalej :)

    Jasne...
    I głośnik będzie grał w najlepsze a Ty będziesz krzyczał do słuchawki.
    Nie przemyślałeś sobie tego.

    > Nienie, to Ty ciagle uznajesz, że jeśli produkt jest Apple (Amerykański)
    > to reszta jest do dupy i wydziwiasz na Andka. Ja jedynie wskazuję że
    > "sztandarowy" Amerykański produkt też może też być do dupy.

    Nigdy nie stawiałem równości że "amerykański=dobry".
    Apple ma siedzibę w Ameryce ale w iPhone większość komponentów
    pochodzi z Europy, głównie z Niemiec. Więc możesz przestać narzekać
    na "hamerykańskie" i swóją ifoniarską nienawiść kierować na RFN :-)

  • 86. Data: 2015-04-01 14:20:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mfgdt7$ui4$1@dont-email.me...

    > no popatrz. A ja mogę chcieć i mogę ustawić tak by różne dźwięki szły do
    > różnych urządzeń.

    Bo dziwny jesteś i na dodatek pewnie dumny z tej swojej dziwności jesteś ;-)

  • 87. Data: 2015-04-01 14:28:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mfgdrb$ucs$1@dont-email.me...

    03/lightningcablecorrosion-2.png>

    > to są wypełnione dziury po korozji w "złotych" stykach.
    > nie chce mi się szukać następnych zdjęć.

    Wypełnione dziury cyną? Apple to zrobił? Bzdura!

    Wyrywasz jedno zdjęcie z kontekstu bez podania historii
    i się dziwisz potem że ktoś "ślepy" jak pokazujesz nie efekty
    produkcji Apple tylko efekty jakiejś kulawej naprawy?

    Moim zdaniem ta fotografia to jakiś przykład apple-hejtera
    który coś sam spieprzył sam próbował "naprawić" a potem
    sugeruje że Apple jest do dupy...

    Patrzyłem na 2 takie wtyczki pod mikroskopem, mocno używane
    i nie widziałem niczego podobnego.

  • 88. Data: 2015-04-01 14:29:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mfgdpn$u6d$1@dont-email.me...

    > sam już nie wiesz o czym piszesz.
    > teraz przeczytaj cytaty powyżej i postaraj się zrozumieć.

    Powiedz to sobie do lusterka - ja pisałem że ludzie kupujący
    produkty Apple nie widzą tych brakujących ficzerków jako
    priorytetowe, inaczej nie kupowaliby rzeczy które nie spełniają
    ich potrzeb. Ty nie doczytałeś i zacząłeś pisać że miliony
    ludzi mają inne preferencje. Mówiliśmy o klientach APPLE
    a nie o milionach klientów konkurencji. Doczytaj Ty.

  • 89. Data: 2015-04-01 14:30:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu wtorek, 31 marca 2015 01:38:23 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > Witam, trochę głupie pytanie, ale nie mogę sam obczaić:
    >
    > Jak puścić dźwięk w tablecie Asusa K01A z Andkiem 4.4.2
    > na słuchawkę bt? W iPhone wystarczyło ją sparować...
    > W andku słuchawka jest sparowana, pokazuje że połączona
    > "connected (no media)", i gdy wejdę w jej konfigurację
    > (ikona z kołem zębatym) to widzę oba "ptaszki"
    > zaznaczone przy "Phone audio" (Connected to phone audio)
    > oraz przy "Media audio" (Use for media audio) ale dźwięk
    > z Youtube idzie przez głośnik w tablecie a nie słuchawkę BT.
    >
    > Ktoś pomoże?

    Sprobuj doinnstalowac apke BTmono.

    Korzystam s tego, gdy chce przekierowc iwone czytajaca ebooka na sluchawke BT.

  • 90. Data: 2015-04-01 15:27:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Bo dziwny jesteś i na dodatek pewnie dumny z tej swojej dziwności jesteś ;-)

    na razie to ty udowadniasz wszystkim, że jesli Apple czegoś nie zrobił
    to znaczy, że nikomu nie jest potrzebne