  • 11. Data: 2019-05-23 05:11:45
    Temat: Re: Edimax ES-5240G+ V3
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-21, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    > Zgadza się. Nie wykluczone więc, że opis jest zły a zdjęcie dobre. Taka
    > cena za 16 port. switch Edimaxa byłaby akurat ok.

    Cena skoczyła z ca 53$ na 85$ :)

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2019-06-04 10:42:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-21, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    > Spodziewałbym się, że napiszą full duplex i tyle bez wnikania w
    > szczegóły, ale może i tak. Zamówiłem parke za trochę poniżej 80zł. Dam
    > znać jak przetestuję. Dzieki!

    Przetestowałem. Działa pięknie przynajmniej na testach adhoc.

    Mam inne, pokrewne pytanie: Czy kabel APC można użyć z transceiwerem
    UPC? Wiem, że A ma 8 deg na szlifie i wyczytałem, że się uszkodzi, ale
    coś mi się nie chce wierzyć, że 8 stopni różnicy od razu skruszy włókno,
    tym bardziej, że tam musi być jakiś układ buforujący nacisk.
    Spodziewałbym się, że się uszkodzi jak będę to często wyjmował i
    wkładał, spodziewałbym się strat sygnału, ale nie że chrup i już :)

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2019-06-11 15:15:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Co chwilę się z tymi światłowodami na coś nadziewam. Właśnie nadziałem
    się na problem SFM vs MFM i nie mogę zrozumieć dlaczego np. taki switch
    lub konwerter może akceptować kable SMF albo MMF albo oba naraz
    niezależnie od transceivera. Przecież to transceiver robi za konwerter
    optyczny, to co ma do tego switch?

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2019-06-19 12:25:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-23, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    > Cena skoczyła z ca 53$ na 85$ :)

    ...i spadła ponownie na 53USD no i nie wytrzymałem i go kupiłem. Właśnie
    się przyturlał i jest to faktycznie 24 portowy, gigabitowy switch z 4x
    sfp i zarządzaniem. Takie coś za ca 200zł, bo u mnie jeszcze z darmową
    dostawą. Niezłe jaja.

    --
    Marcin