  • 1. Data: 2013-03-22 19:12:13
    Temat: Fuzja do d..y!
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Nieświadomy niczego, dziś właczyłem swój telewizor i tuner Cyfry+ Philips
    PVR HD. O dziwo na kanale 1 zastałem jakiś TVN. Na kolejnych jakieś kolejne
    śmieszne TVN-y. Jako, że dwa razy dzisiaj u mnie wyłączali prąd, pomyślałem
    sobie, że coś pochrzaniło się z tunerem. No więc dwukrotnie wszedłem w Menu
    i dałem wyszukiwanie kanałów. Bez skutku! Dalej TVN jest na jedynce.
    Wlazłem więc w internet i dowiedziałem się z internetu!! (ci co go nie
    mają, pewnie dalej zachodzą w głowę co się stało), że nastapiła fuzja Cyfry
    i N-ki. I te kanały właśnie tak teraz wyglądają!! Mało tego. Płaciłem
    abonament 99 zł miesięcznie i miałem to, o co najbardziej mi chodziło,
    kanały sportowe Canal+ (mecze angielskiej, włoskiej, francuskiej i
    hiszpańskiej ekstraklasy). O polską ekstraligę nie za bardzo mi się
    rozchodzi bo i tak jej nie oglądam. Ale teraz po fuzji, żeby oglądać kanały
    sportowe Canal+ muszę dopłacić miesięcznie 20 zł!!! No naprawdę superfuzja
    i super robienie w ch..a klienta!!!!!!!!!!!!

    --
    Z pozdrowieniami
    i...@w...pl

  • 2. Data: 2013-03-22 19:30:21
    Temat: Re: Fuzja do d..y!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ikaros30" <i...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale teraz po fuzji, żeby oglądać kanały
    > sportowe Canal+ muszę dopłacić miesięcznie 20 zł!!!

    Nie musisz, wystarczy nie migrować do nc+.
    Polecam wyśmiewanie ich ofert, dopóki nie znormalnieją.
    Z regulaminu wynika, iż stanie się to wkrótce, przynajmniej będzie możliwość
    zakupu opcji dodatkowych.

  • 3. Data: 2013-03-23 00:48:40
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2013-03-22 19:30, Cavallino napisal (a):

    > Użytkownik "ikaros30" <i...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    Niekoniecznie. Idź do punktu sprzedaży i zapytaj o cenę migracji. 119 to
    cena nowej umowy.

    > Nie musisz, wystarczy nie migrować do nc+.

    Jeśli sam się nie "zmigruje", to jego zmigrują. Nie będzie mógł pozostać
    przy starej ofercie. Migracja albo rezygnacja.

    > Polecam wyśmiewanie ich ofert, dopóki nie znormalnieją.

    Monopoliści maja często problem i słabą motywację, żeby "znormalnieć".

    > Z regulaminu wynika, iż stanie się to wkrótce, przynajmniej będzie
    > możliwość zakupu opcji dodatkowych.

    Nie sądzę. Ceny paczki canal+ w kablówkach pójdą w górę niebawem. W nc+
    będzie i tak najtaniej.

  • 4. Data: 2013-03-23 10:57:42
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    ikaros30 wrote:
    > No naprawde superfuzja
    > i super robienie w ch..a klienta!!!!!!!!!!!!

    Skad to zdziwko? To nie wiecie co to znaczy MONOPOL? i dlaczego sie z
    nim w demokracjach walczy?

    Tu POlandzie niestety mamy jakis afrykanski system...

  • 5. Data: 2013-03-23 11:10:13
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie musisz, wystarczy nie migrować do nc+.

    Zrobią to za Ciebie jak się umowa skończy albo wypad.

  • 6. Data: 2013-03-23 19:18:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "[MF] PL" <s...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Niekoniecznie. Idź do punktu sprzedaży i zapytaj o cenę migracji. 119 to
    > cena nowej umowy.

    Migracja tańsza o 10 zł.

    > Jeśli sam się nie "zmigruje", to jego zmigrują.

    Ale jeszcze nie teraz, trochę czasu jest.
    Może do tego czasu sprzedaż będzie mniejsza niż odpływ i wejdą nowe
    promocje, opcje dodatkowe obecnie zakazane regulaminem obecnych "promocji"
    itd itp

    >Nie będzie mógł pozostać przy starej ofercie. Migracja albo rezygnacja.

    No właśnie, czyli wybór jest.

    > Monopoliści maja często problem i słabą motywację, żeby "znormalnieć".

    Słabe wyniki finansowe są dobrą motywacją, autorzy tych cen polecą na pysk,
    a nowi zagrają zupełnie inaczej.

    > Nie sądzę. Ceny paczki canal+ w kablówkach pójdą w górę niebawem.

    Pożyjemy, zobaczymy.
    Jak nie pójdą w górę o 80 zł, to i tak się może opłacić.

    >W nc+ będzie i tak najtaniej.

    Pewnie tak, ale nie będzie to 120 zł, tylko bliżej połowy tej ceny.
    Tak jak dotychczas.

  • 7. Data: 2013-03-30 21:41:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Słabe wyniki finansowe są dobrą motywacją, autorzy tych cen polecą na
    > pysk, a nowi zagrają zupełnie inaczej.

    Dobre, widze, ze znasz reguly korporacyjne.

  • 8. Data: 2013-03-30 21:42:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Yerine Ictimai" <y...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Skad to zdziwko? To nie wiecie co to znaczy MONOPOL? i dlaczego sie z
    > nim w demokracjach walczy?

    No ale zara - to ile miala udzialu w rynku ta zasrana enka, ze nagle sie
    monopol zrobil?

  • 9. Data: 2013-03-30 22:17:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Dobre, widze, ze znasz reguly korporacyjne.

    Znam nie znam, nie o to chodzi.
    Pytanie kogo na razie wywalają, czy autorów tej strategii, czy wręcz
    przeciwnie.

  • 10. Data: 2013-03-30 22:19:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisal w wiadomosci grup
    .pl...

> [...]
    > wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > No ale zara - to ile miala udzialu w rynku ta zasrana enka, ze nagle sie

    Monopol zrobil sie dlatego, ze zamiast dwóch graczy w segmencie premium
    zrobil sie jeden.
    Cyfra juz kilka lat temu miala wysokie ceny, spuscila z tonu wlasnie z
    powodu nizszych w N.
    Teraz powód zniknal, wiec uznali ze moga sobie pofolgowac.
    Ale sie przeliczyli - i wyglada ze juz to wiedza.