    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: #? GamGunS A'dwanaście, zdjęcia szerokokątne
    Date: Fri, 19 Nov 2021 23:14:31 GMT

    On 2021-10-27, Personalidade Onisciente
    > Marcin Debowski wrote...

    > 1. Wynika z tego że jeden segment soczewek
    > szerokokątnego obj. się poluzował (zmienił
    > położenie).

    Ponieważ wszyscy zapewne umierają z ciekawości, jak potoczyły się losy
    biednego A12 nie mogę okazać się aspołecznym baranem i trzymać to
    wszystko w tajemnicy.

    No więc zanim polazłem z tym do fizycznego serwisu, zagadnąłem serwis na
    czacie, gdzie miły pan z Samsunga, obficie konsultując się z kolegami
    poleciał zresetować najpierw aplikację do zdjęć, potem sam telefon.
    Jako, że nic to nie dało, odszukałem gwarancję, z której wyszło mi, że
    mam czas do lutego, po czym stwierdziłem, że mam obecnie lepsze rzeczy
    do roboty niż tachać to coś i przekładać karty do innych telefonów i że
    zrobię to poźniej. Jakoś tak ze 3 tygodnie po tych dramatycznych
    wydarzeniach zauważyłem, że czarny brzeg jakoś się zmniejszył, no to
    walnąłem telefonem kilka razy w kant ręki i zniknął zupełnie. Jedyne co
    mnie tu nadal konfuduje to że serwisowałem tak juz ten telefon wcześniej
    i naprawić się nie chciał.

    Tak, że wychodzi, iż faktycznie coś mechanicznego z tym blokiem obiektywów.

    Dzięki wszystkim za uwagi.

    --
    Marcin