  • 1. Data: 2010-09-06 16:59:34
    Temat: Gdzie mogę dostać worek antystatyczny na dysk twardy 2.5 cala
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Gdzie w Krakowie dostanę worek antystatyczny na dysk 2.5 cala. Praktycznie
    nigdzie nie mają czegoś takiego. Nawet na zbyciu. Muszę wysłać dysk za
    granicę a serwis akceptuje tylko takie opakowanie.

  • 2. Data: 2010-09-06 18:41:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-06 18:59, Użytkownik rageofhonor napisał:
    > Gdzie w Krakowie dostanę worek antystatyczny na dysk 2.5 cala.
    > Praktycznie nigdzie nie mają czegoś takiego. Nawet na zbyciu. Muszę
    > wysłać dysk za granicę a serwis akceptuje tylko takie opakowanie.

    Włóż w worek po dysku 3.5 cala.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-09-06 18:51:10
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    > Włóż w worek po dysku 3.5 cala.

    Ja mam tylko plastikowe pudełko po dysku 3.5. Powiedzieli mi że mam tak
    spakować by nie latał w przesyłce. Dysk jest mniejszy od tego pudełka. Też
    nie można wsadzać tam żadnych wypełniaczy. Trochę dziwne wymogi jak dla
    padniętego dysku.

  • 4. Data: 2010-09-06 19:02:14
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    > Ja mam tylko plastikowe pudełko po dysku 3.5. Powiedzieli mi że mam tak
    > spakować by nie latał w przesyłce.

    Idz do dowolnego sklepu/serwisu komputerowego i popros o woreczek po plycie
    glownej lub jakiejs karcie rozszerzen. Niektore sa pakowane w antystatyczna
    folie babelkowa - bedzie idealna.

    --
    KILu

  • 5. Data: 2010-09-06 19:43:15
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Idz do dowolnego sklepu/serwisu komputerowego i popros o woreczek po
    > plycie glownej lub jakiejs karcie rozszerzen. Niektore sa pakowane w
    > antystatyczna folie babelkowa - bedzie idealna.

    No właśnie w tym problem. Mówią że im są potrzebne na przechowywanie a jak
    już to dają klientom. Byłem dzisiaj w kilku sklepach komputerowych i też
    serwisach i jeszcze w sklepie rtv i nic

  • 6. Data: 2010-09-06 20:18:06
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-06 18:59, rageofhonor pisze:
    > Gdzie w Krakowie dostanę worek antystatyczny na dysk 2.5 cala. Praktycznie
    > nigdzie nie mają czegoś takiego. Nawet na zbyciu. Muszę wysłać dysk za
    > granicę a serwis akceptuje tylko takie opakowanie.

    Kup na poczcie bąbelkowy.

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-09-06 20:53:07
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    > Kup na poczcie bąbelkowy.

    A sam dysk bezpośrednio owinąć folią aluminiową :-)