  • 51. Data: 2018-02-01 11:25:03
    Temat: Re: HDD 3 TB
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-01, knrdz <x...@t...cy> wrote:

    > Nie, w tym zasilaczu nie ma trybu półpasywnego, wentylator pracuje cały
    > czas. Regulowana jest tylko szybkość obrotowa.

    Masz racje, odczytałem złą kolumnę z broszury, nie ma tryby "fanless".

    --
    Marcin

  • 52. Data: 2018-02-01 12:17:59
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-01 o 09:23, knrdz pisze:

    > Zwykłe AT (na tej stronie nazwane LPX na pewno dmuchały na zewnątrz,
    > podobnie jak ATXy do zwykłych obudów ATX (desktop, tower). Ten pomysł z
    > chłodzeniem procesora przez nadmuch z zasilacza bardzo szybko porzucili.

    Osobiście widziałem takie (wydmuch z zasilacza na procesor) tylko kilka
    razy. Były to jakieś "wynalazki" w sensie Tulip, może Compaq. W każdym
    razie firma już nieistniejąca, raczej amerykańska.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 53. Data: 2018-02-01 13:28:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-01 o 09:24, knrdz pisze:

    > Jak już napisałem, pojęcie tego że jednak ten kierunek obrotu jest
    > oczywisty wymaga wysiłku intelektualnego, bo wynika z wyprofilowania
    > łopatek, które w jedną stronę są wklęsłe, a w drugą wypukłe. Ale że już
    > raz udowodniłeś, że to Cię jednak przerasta, dostałeś zdjęcie tego
    > wentylatora, z widocznymi strzałkami pokazującymi oba interesujące Cię
    > kierunki (ostatni link poprzedniego posta). Trolla to jednak nic nie
    > przekona.

    Skoro twierdzisz że nic cię nie przekona to nawet ie będę próbował.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2018-02-01 13:47:15
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 01.02.2018 o 13:28, RadoslawF pisze:

    > Skoro twierdzisz że nic cię nie przekona to nawet ie będę próbował.
    > :-)

    Póki co mam z jednej strony swoją wiedzę i ponad 20-letnie
    doświadczenie, odraz jak się okazuje zdjęcia i filmy znalezione w
    internecie. Z drugiej strony - twierdzenia jednego trolla, nie poparte
    niczym. Dawaj te swoje dowody, może filmik nagraj na którym widać że nie
    modyfikowany Corsair CX500 dmucha do wnętrza obudowy.

  • 55. Data: 2018-02-01 14:05:21
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 01.02.2018 o 13:28, RadoslawF pisze:

    > Skoro twierdzisz że nic cię nie przekona to nawet ie będę próbował.
    > :-)

    Dodge this:
    https://www.youtube.com/watch?v=wdn9a-s2qc4&t=52
    Kiedy zaczniesz odszczekiwać?

  • 56. Data: 2018-02-01 16:38:45
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 1 Feb 2018 13:47:15 +0100, knrdz wrote:

> [...]
    > niczym. Dawaj te swoje dowody, może filmik nagraj na którym widać że nie
    > modyfikowany Corsair CX500 dmucha do wnętrza obudowy.

    Naprawdę Ci się chce? Nie karm, niech zdycha.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 57. Data: 2018-02-09 19:40:02
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "knrdz" napisał:

    > Zainstalować współczesny OS z obsługą dysków większych niż 2.2TB?

    Zainstalowałem Ubuntu. Owszem widzi cały dysk, ale mimo pewnych zalet jak
    to, że nie trzeba szukać i instalowac żadnych driverów to dla okienkowca
    jest dość trudny w obsłudze. Zainstalowałem W 7. Trudno o bardziej kretyński
    wynalazek. Nie wspominając o wymaganiach dyskowych to konfiguracja np. sieci
    to droga przez mękę. Czy nie ma juz normalnyh programitów w M$?

    > Ewentualnie szukać jakichś półśrodków, np. Seagate dla swoich dysków
    > proponuje program DiscWizard Extended Capacity Manager, dzięki któremu
    > nadwyżka ponad obsługiwane przez MBR 2.2TB jest widziana jako oddzielny
    > dysk.

    I to jest sensowne rozwiązanie.

    > http://knowledge.seagate.com/articles/en_US/FAQ/0076
    63en?language=en_US&key=ka03A000000y1U0QAI&kb=n&wwwl
    ocale=en-us
    > DiscWizard do działania wymaga w systemie jakiegoś dysku Seagate/Samsung,
    > ale pewnie są też wersje bez ograniczeń, bo to OEMowa odmiana softu
    > Acronisa.

    Niestety mój dysk to Toshiba. Może uda się coś znaleźć.

    Dzięki za podpowiedzi, link i pozdrawiam.

  • 58. Data: 2018-02-09 19:41:34
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Adam" napisał:

    > Łożyska nie cierne, tylko ślizgowe.

    Musieliście tak zaśmiecić mi wątek? Co to ma wspólnego z tematem?

    BZPZDR

  • 59. Data: 2018-03-16 20:15:06
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Adam" napisał:

    > Osobiście widziałem takie (wydmuch z zasilacza na procesor) tylko kilka
    > razy. Były to jakieś "wynalazki" w sensie Tulip, może Compaq. W każdym
    > razie firma już nieistniejąca, raczej amerykańska.

    A zbieranie powietrza z nad procesora jest lepsze? Jedno i drugie szkodliwe.
    Procesor powinien być daleko od zasilacza. Tylko, że jakoś konstruktorzy na
    to nie wpadli i tłuką od lat na tę samą modłę.

    Pzdr

  • 60. Data: 2018-03-16 20:37:28
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 16.03.2018 o 20:15, Kamil pisze:

    > A zbieranie powietrza z nad procesora jest lepsze? Jedno i drugie szkodliwe.
    > Procesor powinien być daleko od zasilacza. Tylko, że jakoś konstruktorzy na
    > to nie wpadli i tłuką od lat na tę samą modłę.

    Może podobnie jak RadoslawF żyjesz pod kamieniem, gdy spod niego
    wyjrzysz może zauważysz że od ładnych paru lat standardem w obudowach
    ATX jest oddzielny obieg powietrza dla zasilacza, umieszczonego w ten
    sposób by pobierał powietrze bezpośrednio spoza obudowy.
    Na poprzedni wynalazek z zasilaczem pobierającym powietrze znad
    procesora konstruktorzy wpadli w czasach gdy te procesory wytwarzały
    kilka do kilkunastu wat ciepła.