eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 123

  • 71. Data: 2013-07-11 21:19:52
    Temat: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 11 Jul 2013 20:49:25 +0200 RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> napisał:

    >W dwusuwie opalanym mieszanką benzynowo-olejową nie należy. Szkoda
    >silnika.

    No tak, już sobie doczytałem
    http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_braking#Two-stro
    ke_engines


  • 72. Data: 2013-07-11 21:21:31
    Temat: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-11 15:22, Myjk pisze:
    > Thu, 11 Jul 2013 12:32:11 +0000 (UTC), Budzik
    >
    >> Nawyki mozna równiez wyrobić w jeździe na płaskim.
    >
    > Pewnie że można, ale trzeba myśleć. :> Może dlatego przednie klocki
    > wymieniłem po 80 tys., tylne po 97 w większości jeżdżąc w korkach po Wawie.

    A, taka mała licytacja - dobra, klocki przód po 100kkm, szczęki tył
    ~150kkm. Najwięcej wielkomiejskie korki...



  • 73. Data: 2013-07-11 21:22:26
    Temat: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-11 16:15, RadoslawF pisze:
    > Dnia 2013-07-11 14:32, Użytkownik Budzik napisał:
    (...)
    >> Duzo ważniejsze wiedziec o hamowaniu w górach niz np. ile kg mozxna
    >> przewozic w jakis przyczepce czy tym podobne bzduury w pytaniach
    >> egaminacyjnych.
    >>
    > Co innego wiedzieć co innego pamiętać. Jak pojedzie w te góry
    > najlepiej z przyczepką to go pewnie nauczy. Jak nie pojedzie
    > lub pojedzie "solówką" to sie okaże ze góry mamy za małe. :-)

    O to, to, to ;)


  • 74. Data: 2013-07-11 21:31:16
    Temat: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Jul 2013 12:14:38 -0700 (PDT), Brzezi napisał(a):

    > Nie ostre koło, bo ostre kolo to maja wszystkie normalne samochody, tylko wolne
    koło.

    No racja, bylo wolne, a jak sie spielo - ostre :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio


  • 75. Data: 2013-07-11 21:42:03
    Temat: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 11 Jul 2013 21:06:10 +0200 osobnik zwany Maciek
    napisał:

    > Dnia Thu, 11 Jul 2013 20:44:57 +0200, __Maciek napisał(a):
    >
    >> A w dwusuwie nie można hamować silnikiem?
    >
    > Juz Ci RoMan odpisal.
    >
    > Poza tym chyba wszystko, co w czasach historycznych mialo pod maska
    > dwutakta, bylo wyposazone w tzw. ostre kolo

    wolne koło





    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett


  • 76. Data: 2013-07-11 22:03:32
    Temat: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Jul 2013 19:42:03 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > wolne koło

    Juz sie bylem poprawilem :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio


  • 77. Data: 2013-07-12 00:09:22
    Temat: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    >> Pewnie że można, ale trzeba myśleć. :> Może dlatego przednie klocki
    >> wymieniłem po 80 tys., tylne po 97 w większości jeżdżąc w korkach po
    >> Wawie.
    >
    > A, taka mała licytacja - dobra, klocki przód po 100kkm, szczęki tył
    > ~150kkm. Najwięcej wielkomiejskie korki...

    Przebijam.
    Klocki przód 135kkm, ale jednak głównie autostrady,
    a z tyłu nic nie ruszałem - sprzedałem jak miał 265kkm


  • 78. Data: 2013-07-12 00:11:39
    Temat: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maciek,

    Thursday, July 11, 2013, 9:06:10 PM, you wrote:

    >> A w dwusuwie nie można hamować silnikiem?
    > Juz Ci RoMan odpisal.
    > Poza tym chyba wszystko, co w czasach historycznych mialo pod maska
    > dwutakta, bylo wyposazone w tzw. ostre kolo

    Nie ostre koło tylko wolne koło.

    > (w warczyburgach wylaczane, a w fordach kartonach i syrenkach nie
    > pamietam).

    I w ten prosty sposób Warczyburga dało się odpalić na pych.


    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 79. Data: 2013-07-12 01:00:41
    Temat: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >> Nie wierze.
    >
    > W co nie wierzysz?

    Cavallinujesz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,
    4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy
    i kupic wózek dziecięcy. ;-)


  • 80. Data: 2013-07-12 01:00:41
    Temat: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >>>> No i?
    >>>> Nawyki mozna równiez wyrobić w jeździe na płaskim.
    >>> Można. Ale jak sami dogadaliście są to złe nawyki, dobre nawyki
    >>> do jazdy w górach nabywa się jeżdżąc w górach a nie po wybrzeżu.
    >>>
    >> Dogadalismy sie, ze ludzie czesto maja złe nawyki.
    >> Ale to nie znaczy, ze dobrych nie mozna sie nauczyc na płaskim.
    >> Jaki widzisz problem?
    >
    > Taki że to nieprawda. Prawidłową jazdę w górach wyrobisz sobie
    > jeżdżąc w górach. Sama teoria to niestety nie wszystko.
    >
    Ale ja nie mówie o uczeniu teorii.
    Mówie o uczeniu praktyki - hamowania silnikiem, płynnej jazdy.
    Gdzie widzisz problem, aby tak wyrobione nawyki, nauczone na płaskim nie
    przeniosły sie na prawidłowa jazde po górach?

    >>>> A skoro prawko ma równiez na góry, to przynajmniej jakąs terie
    >>>> warto by znać.
    >>> Biorąc pod uwagę ostrą konkurencję cenową to ciężko zdążyć
    >>> nauczyć ludzi odpowiedzi na znane (kiedyś) pytania egzaminacyjne.
    >>> Na inne wymysły brak czasu i pieniędzy.
    >>>
    >> Hmm, ale to chyba nie jest problem czasu i jego braku tylko debilnych
    >> pytań na egzaminach?
    >
    > Wykucie przez kandydata formułki o hamowaniu silnikiem nie
    > oznacza że będzie to robił w praktyce. Potrzeba góry i
    > treningu, sama teoria tego nie załatwi.
    >
    j.w.
    Nie mówie o teorii.


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9 ... 13


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: