  • 21. Data: 2013-05-12 22:27:44
    Temat: Re: Help !!! auto się zawiesiło i nie można go zgasić - BMW
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-12 22:07, _Michał pisze:

    > pamiątkowa fotka ;)
    > http://oi42.tinypic.com/30j2m87.jpg

    A czujnika położenia wału nie mogłeś odpiąć? :)

    Lewis

  • 22. Data: 2013-05-12 22:38:32
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-12 22:24, masti pisze:

    > lepiej sondę lambda :)

    Nie zgasłby...

    Lewis

  • 23. Data: 2013-05-12 22:45:41
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 05/12/2013 10:38 PM, Lewis wrote:

    > Nie zgasłby...

    Po dodaniu gazu zgasłby

  • 24. Data: 2013-05-12 22:50:17
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-12 22:45, m...@i...pl pisze:

    > Po dodaniu gazu zgasłby

    Co za padlina, trybu awaryjnego nie ma? "Open Loop" nie zadziała?

    Lewis

  • 25. Data: 2013-05-12 22:52:36
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "_Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > pamiątkowa fotka ;)
    > http://oi42.tinypic.com/30j2m87.jpg

    Musisz się bardziej postarać :) W mojej beemci też dało się wyjąć kluczyki
    podczas pracy.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 26. Data: 2013-05-12 23:26:04
    Od: K <...@...c>

    W dniu 12-05-2013 20:21, _Michał pisze:
> [...]
    > chodziło całą noc, jak go wyłączyć/zdusić ?
    >
    > Sytuacja:
    > -wysiadam wyciągam kluczyk, nie zgasł
    > -dobra wychodzę na 5minut, normalne to jest w końcu miałem
    > farncuza komp się czasami wiesza, potem pokombinuje
    > -wróciłem, wsiadam (aha - trzeba było centralny z drzwi zamykać i
    > otwierać bo pilot nie działa) po 5 min wsadzam i kluczyk się nie
    > kręci (chyba blokadka elektryczna - jak we francuskich, bez prądu
    > nie pokręcisz)
    > -i generalnie tyle... dojechałem do domu z kuczykiem w kieszeni

    i kierownica sie bez kluczyka w stacyjce nie zablokowała?

  • 27. Data: 2013-05-12 23:56:47
    Od: nadir <n...@h...org>

    > co robić ?

    Nasyp cukru do baku.
    W filmach tak robią.

  • 28. Data: 2013-05-13 02:08:17
    Od: tá´Ź

    _Michał wrote:

    > BMW7 v12 się zawiesiła! I mi zostało koło 40l w baku więc będzie
    > chodziło całą noc, jak go wyłączyć/zdusić ?

    No nieźle, beta Ci się wysrała!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 29. Data: 2013-05-13 03:13:49
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > lepiej sondę lambda :)

    Chcesz o tym porozmawiać na kozetce, analfabeto ginekomasti?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 30. Data: 2013-05-13 04:11:08
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/12/2013 10:50 PM, Lewis wrote:

    > Co za padlina, trybu awaryjnego nie ma? "Open Loop" nie zadziała?

    Chyba w trakcie grzebania udało się wyłączyć "pół silnika" na chwilkę,
    ale jako takich trybów awaryjnych powiedzmy znanych z francuzów nie ma
    lub mi się jeszcze nigdy nie włączyły.

    w każdym razie komunikatów pokroju, wtryski, pompa paliwa, alternator
    i dlaczego, złe cośtam, złe paliwo, za gorąco, brak obiegu,... nie ma.

    Tu generalnie problem jest taki że większość rzeczy jest "na lewą"
    oraz "na prawą" stronę silnika i na 6 cylindrach sobie spokojnie
    pracuje.