  • 11. Data: 2011-08-24 19:53:40
    Temat: Re: Hydrografika w warunkach domowych
    Od: motodesign.net.pl <motodesign@_NOSPAM_motodesign.net.pl>

    Zapraszamy na naszą stronę internetową gdzie można zobaczyć opinie naszych
    klientów. Znajdziecie tam m.in podziękowanie p. Jerzego Dziewulskiego za
    solidne wykonanie usługi.
    Nasza firma gwarantuje najwyższą jakość hydrografiki na rynku.

    [url]www.hydrografika.pl[/url]

  • 12. Data: 2012-01-27 10:18:01
    Od: waterdesign <pablooo3@_NOSPAM_o2.pl>

    Jeśli Ktoś chce zgłębić cały proces hydrografiki to zapraszamy na
    szkolenie http://waterdesign.com.pl/szkolenia.php

    Szkolenie ma charakter praktyczny, na którym będzie można samemu wykonać
    całą hydrografikę, jak również zapoznać się z budową urządzeń oraz
    dowiedzieć się jak należy przygotowywać same elementy.

    www.waterdesign.com.pl
    k...@w...pl

  • 13. Data: 2012-01-28 19:40:34
    Od: "FanTomas" <k...@g...com>

[...]

    jaki mniej wiecej koszt szkolenia?

  • 14. Data: 2014-03-09 23:06:20
    Od: Hydroflok <biuro@_NOSPAM_hydroflok.pl>

    Ja proponuje jednak skorzystać z usług hydrograficznych firm zajmujących
    się tym na co dzień. Hydrografika to nie taka prosta sprawa, jest bardzo
    dużo sytuacji które mogą doprowadzić do zniszczenia hydrografiki, a w tedy
    pieniądze idą w błoto.

    W Poznaniu korzystałem z usług firmy zajmującej się też flokowaniem.
    Jak by ktoś chciał to www.hydroflok.pl

  • 15. Data: 2014-03-10 21:56:16
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 09.03.2014 23:06, Hydroflok pisze:

    > W Poznaniu korzystałem z usług firmy zajmującej się też flokowaniem. Jak
    > by ktoś chciał to www.hydroflok.pl

    korzystałeś??? sam sobie zrobiłem spamerze jeden :)

    ciężko sie przyznać ze to reklama?

    --
    Arni

  • 16. Data: 2014-03-10 21:57:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-10, Arni <a...@n...spam> wrote:

    > korzystałeś??? sam sobie zrobiłem spamerze jeden :)
    >
    > ciężko sie przyznać ze to reklama?

    Jakim kretynem trzeba byc zeby miec wpisany nick/adres firmy i pisac
    jako klient? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2014-03-10 21:58:33
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 10.03.2014 21:57, AZ pisze:

    > Jakim kretynem trzeba byc zeby miec wpisany nick/adres firmy i pisac
    > jako klient? :-)

    przy za wysokim IQ bramka sikacza piszczy i nie przepuszcza postów

    --
    Arni

  • 18. Data: 2014-03-11 00:59:26
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Arni" napisał

    > przy za wysokim IQ bramka sikacza piszczy i nie przepuszcza postów

    To nie jest bramka. To coś kojarzy mi się z odbytnicą :\

    --
    Hinek

  • 19. Data: 2014-03-14 21:43:46
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Arni" napisał

    > To nie jest bramka. To coś kojarzy mi się z odbytnicą :\

    A skoro o dupie mowa: widziałem już zbyt wiele hydrografiki po
    roku-dwóch-trzech od aplikacji, żeby to komuś polecać.
    Nie jest to ani tak trwałe ani odporne jak było/jest reklamowane.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 20. Data: 2014-03-19 17:39:26
    Od: Hydroflok <biuro@_NOSPAM_hydroflok.pl>

    Ja widziałem po 5latach i nie widzę aby się coś z tym działo. Jak ci
    idiota coś w wannie w domu pokrywał hydrografiką a potem sprayem zamiast
    prawdziwym lakierem to się nie dziwie ;) Ps. Może i post dałem wcześniej
    głupi ale wy mi za to cytując robicie świetne pozycjonowanie ;) Miłego dnia