  • Data: 2019-05-20 20:39:46
    Temat: Re: Ile kilometrów dziennie najwiecej..
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ozsdf3s6dqtf$....@m...org...
    Mon, 20 May 2019 19:18:02 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    >Nie wiem jak to zrozumieć, nawet jeśli ktoś "lubi jeździć". Przecież
    >jest zwyczajna mordęga.

    Jak lubi, to jest przyjemnosc :-)

    >Jedyne co mi przychodzi do głowy, że ktoś się boi
    >latać samolotem i dlatego "lubi" jeździć samochodem.

    zamow taksowke, dojedz na lotnisko godzine czy dwie przed odlotem,
    poczekaj na spozniony samolot, potem dojedz do celu - to jest mordega
    :-)

    Wiec do tych ~1200 km wole samochod.

    Duzo jeszcze zalezy gdzie jedziesz, co zamierzasz robic, jaki bagaz i
    ile osob.
    Do samolotu np roweru nie wezmiesz.

    >I o ile jeszcze
    >zrozumiem jakieś lokalne drogi typu Bułgaria czy Chorwacja, ale nie
    >autostrada na zasięg.

    ale 1000 km lokalnymi drogami, to faktycznie mordega :-)

    J.

    --
    Pozdor
    Myj