  • 1. Data: 2012-05-26 11:27:03
    Temat: Ile palą Wam auta benzyny na 100 km?
    Od: to <t...@i...pl>

    Ile palą Wam auta benzyny na 100 km? Bo z informacji, które posiadam
    wychodzi tak:

    Dacia Sandero 1.2 ok. 6 l
    Tata Indica Vista 1.4 ok. 7 l
    Skoda Favorit 1.3 ok. 9 l (ale to youngtimer)
    Volkswagen Passat 1,9 TDI ok. 9 l

    Jak widać spalanie wychodzi wprost proporcjonalnie do pojemności...

  • 2. Data: 2012-05-26 11:33:10
    Temat: Re: Ile palą Wam auta benzyny na 100 km?
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ile palą Wam auta benzyny na 100 km? Bo z informacji, które posiadam

    > Volkswagen Passat 1,9 TDI ok. 9 l

    Dobre :)

    sz.

  • 3. Data: 2012-05-26 11:34:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin szufla

    > Dobre :)

    Możesz rozwinąć?

  • 4. Data: 2012-05-26 11:42:42
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-05-26 11:27, to pisze:
    > Ile palą Wam auta benzyny na 100 km? Bo z informacji, które posiadam
    > wychodzi tak:
    > Volkswagen Passat 1,9 TDI ok. 9 l

    to już bym powiedział że albo coś nie tak z silnikiem, albo sprawdzone
    na autostradzie przy prędkości maksymalnej czy też na krótkim odcinku w
    korkach. Ojcu przy lekkiej nodze pali toto poniżej 6l/100, mi paliło
    7/100 jak kiedyś (dawno) pożyczyłem, ale nie pamiętam jaki wtedy miałem
    styl jazdy.

    2.0 TDi - średnio 7,5-8l/100, przy czym mam ciężką nogę i dużo latam
    autostradami. Tylko autostrada i przy prędkościach bliskich maksymalnym
    (pomiar od wjazdu do zjazdu z autostrady) - zawsze poniżej 10l/100km
    (max chyba 9,8, ale jak trzeba zwalniać po drodze - w sensie nie leci
    się cały czas 200km/h- to ok. 9l/100

  • 5. Data: 2012-05-26 11:43:05
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

> [...]

    (pomiar od wjazdu do zjazdu z autostrady) - zawsze poniżej 10l/100km
    (max chyba 9,8, ale jak trzeba zwalniać po drodze - w sensie nie leci

    Lukasz

  • 6. Data: 2012-05-26 11:48:11
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    avensis 1.6
    od 5.5 (rekord) do 13 (rekord)

    normalnie 6-6.5 trasa, 7-9 miasto.

  • 7. Data: 2012-05-26 11:49:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-05-2012 11:27, to pisze:
> [...]
    > Volkswagen Passat 1,9 TDI ok. 9 l
    > Jak widać spalanie wychodzi wprost proporcjonalnie do pojemności...

    BMW E38 730d 3,7l/100 w trasie, ok.7,5/100 w dużym mieście (Sieradz).

    --
    Pozdr.

  • 8. Data: 2012-05-26 11:52:03
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > BMW E38 730d 3,7l/100 w trasie, ok.7,5/100 w dużym mieście (Sieradz).

    Świetny wynik kolego, gratki!

  • 9. Data: 2012-05-26 11:54:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-05-2012 11:52, to pisze:
    > Świetny wynik kolego, gratki!

    Dzięki nie musiałem się starać, to oszczendne auto - średnia zawiera
    palenie gumek!

    --
    Pozdr.

  • 10. Data: 2012-05-26 11:58:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Dzięki nie musiałem się starać, to oszczendne auto - średnia zawiera
    > palenie gumek!

    To ja podam jeszcze mój wynik: C63 AMG (czarny) 4,3l/100 km w trasie i
    7,2l/100 km w mieście. Trochę gorzej w trasie, ale podgoniłem w
    zabudowanym! No, ale nie jarałem laka, może wtedy Twoja buma by jednak
    wygrała?