-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!g
oblin.stu.neva.ru!ecngs!feeder2.ecngs.de!212.27.60.7.MISMATCH!feeder1-1.proxad.
net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!
newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.
pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 09 Nov 2011 10:33:26 +0100
From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20101027)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ile paliwa potrzeba dla świateł ;-)
References: <j99ahm$psj$1@news.task.gda.pl> <j99b7t$2pk$1@node2.news.atman.pl>
<j99bgd$r02$1@news.task.gda.pl> <j99bl3$44q$1@news.dialog.net.pl>
<j99d7a$uj7$1@news.task.gda.pl> <j99dtg$2pk$3@node2.news.atman.pl>
<2...@p...pl> <j99hku$aap$1@node2.news.atman.pl>
<j99qr3$ps5$1@inews.gazeta.pl> <j9aih2$a4o$1@node2.news.atman.pl>
<8...@p...pl>
<Pine.WNT.4.64.1111081254560.500@quad>
In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1111081254560.500@quad>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <c...@b...softax.pl>
Lines: 23
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
X-Trace: 1320831001 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8450 83.18.189.42:48996
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2412004
[ ukryj nagłówki ]Gotfryd Smolik news wrote:
> On Tue, 8 Nov 2011, RoMan Mandziejewicz wrote:
>
>> Hello AZ,
>>
>>> A te oswietlenie to masz zasilane paskiem klinowym z silnika? Alternator
>>> tez ma straty i 1 kW pobrany z silnika to nie jest 1 kW w
>>> elektrycznosci.
>>
>> Straty na pasku i łożyskach itd. występują niezależnie od tego, czy
>> światła są włączone, czy nie.
>
> Jeśli te straty zawierają składową zależną od obciążęnia (a raczej
> zawierają), to nie ma powodu żeby jej nie zauważać.
To są efekty drugiego rzędu. Istotnie mniejsze od strat stałych.
pzdr
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 09.11.11 10:27 Sebastian Kaliszewski
- 09.11.11 10:39 Sebastian Kaliszewski
- 09.11.11 10:31 Jakub Witkowski
- 09.11.11 10:32 Sebastian Kaliszewski
- 09.11.11 10:39 Jakub Witkowski
- 09.11.11 10:41 Jakub Witkowski
- 09.11.11 10:46 Jakub Witkowski
- 09.11.11 10:48 Sebastian Kaliszewski
- 09.11.11 11:00 Jakub Witkowski
- 09.11.11 11:02 AZ
- 09.11.11 11:07 Jakub Witkowski
- 09.11.11 12:00 The_EaGle
- 09.11.11 12:42 J.F
- 09.11.11 12:51 J.F
- 09.11.11 13:14 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-19 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-07-19 Poznań => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-19 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-07-18 celnicy pobili policjanta
- 2025-07-18 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-18 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=
- 2025-07-18 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-18 Warszawa => Sales Director (Cloud solutions) <=
- 2025-07-18 Spalinowa trauma
- 2025-07-18 Polska => Senior Key Account Manager <=
- 2025-07-18 Białystok => Programista Kotlin <=
- 2025-07-18 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-18 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-18 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-18 Lublin => Delphi Programmer <=