  • 1. Data: 2011-11-22 21:20:55
    Temat: Instrukcja dla użytkowników smartfonów
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Obrazkowa instrukcja (w komiksowej formie) dla (tych bardziej
    sfrustrowanych) użytkowników smartfonów ;) -
    <http://gazetapraca.pl/gazetapraca/0,74783.html?i=1>

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2011-11-22 21:25:35
    Temat: Re: Instrukcja dla użytkowników smartfonów
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > Obrazkowa instrukcja (w komiksowej formie) dla (tych bardziej
    > sfrustrowanych) użytkowników smartfonów ;) -
    > <http://gazetapraca.pl/gazetapraca/0,74783.html?i=1>

    <http://bi.gazeta.pl/im/3/10679/z10679593A,2011-11-2
    1.png> - tak lepiej
    (w ramach autokorekty), bo główny link do obrazka w portalu chyba się
    zmieni.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2011-11-22 21:29:28
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    No jak już tu wszedłem, to może pracy poszukam..

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 4. Data: 2011-11-23 17:51:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message
    > Obrazkowa instrukcja (w komiksowej formie) dla (tych bardziej
    > sfrustrowanych) użytkowników smartfonów ;) -
    > <http://gazetapraca.pl/gazetapraca/0,74783.html?i=1>

    Czy to jakaś kampania co ma Ciebie przekonać
    że dobrze robisz że nie kupujesz smarfona bo
    Cię na niego nie stać? I to u Ciebie działa?

  • 5. Data: 2011-11-23 19:10:42
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-11-23 18:51, Pszemol pisze:
    > "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message
    >
    > Czy to jakaś kampania co ma Ciebie przekonać
    > że dobrze robisz że nie kupujesz smarfona bo
    > Cię na niego nie stać? I to u Ciebie działa?

    Nie, raczej Ciebie, żebyś się zastosował do podanej tam porady (tej, na
    ostatnim obrazku). Ja nie mam smartfona. I nie dlatego, że mnie na niego
    nie stać.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2011-11-23 22:06:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie, raczej Ciebie, żebyś się zastosował do podanej tam porady (tej, na
    > ostatnim obrazku).

    Tylko że ja nie mam problemów ze smartfonem aby słuchać
    jakichś rad... Zwłaszcza od kogoś, kto smartfona nigdy nie miał
    i mieć nie będzie bo jest zbyt skąpy aby sobie taką zabawkę kupić.

    > Ja nie mam smartfona.
    > I nie dlatego, że mnie na niego nie stać.

    Już dawno wiemy i ustaliliśmy że właśnie koszt takiego telefonu
    jest dla Ciebie głównym powodem dla którego go nie kupiłeś.

  • 7. Data: 2011-11-23 22:11:32
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 22 Nov 2011 22:20:55 +0100, Krystek napisał(a):

    > Obrazkowa instrukcja (w komiksowej formie) dla (tych bardziej
    > sfrustrowanych) użytkowników smartfonów ;) -
    > <http://gazetapraca.pl/gazetapraca/0,74783.html?i=1>

    LOL
    coś w tym jest :)

  • 8. Data: 2011-11-23 22:30:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-11-23 23:06, Pszemol pisze:
> [...]
    > jakichś rad... Zwłaszcza od kogoś, kto smartfona nigdy nie miał
    > i mieć nie będzie bo jest zbyt skąpy aby sobie taką zabawkę kupić.

    Tak, a Ty jesteś za skąpy, żeby jeździć Maybachem, bo rozbijasz się
    jakimś starym, używanym japońskim gruchotem...

    > Już dawno wiemy i ustaliliśmy że właśnie koszt takiego telefonu
    > jest dla Ciebie głównym powodem dla którego go nie kupiłeś.

    Oczywiście. Ustalałeś to chyba sam ze sobą.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/