  • 1. Data: 2013-01-29 02:19:07
    Temat: JS - kłopot z przechwyceniem onclick
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Mamy dwa zagnieżdżone DIVy. Wewnętrzny jest znacznie mniejszy. Oba mają
    przypisane zdarzenia onclick. Gdy klikam tego wewnętrznego, to zdarzenie
    wyzwalane jest na obu. Jak spowodować aby tak się nie działo?

    Marek

  • 2. Data: 2013-01-29 06:58:18
    Temat: Re: JS - kłopot z przechwyceniem onclick
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

> [...]
    > przypisane zdarzenia onclick. Gdy klikam tego wewnętrznego, to zdarzenie
    > wyzwalane jest na obu. Jak spowodować aby tak się nie działo?

    Hint: prevent propagation

    http://stackoverflow.com/questions/8875070/stopping-
    propagation-of-mousedown-mouseup-from-a-click-handle

    -- --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl
    http://www.monitoringkomputera.pl

  • 3. Data: 2013-01-29 10:49:05
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-01-29 06:58, Gabriel Zastawnik pisze:

    > Hint: prevent propagation

    A faktycznie to działa :-) Dzięki.
    Kiedyś miałem z tym kłopot pod jakimiś przeglądarkami. Już dokładnie nie
    pamiętam. Bodajże chodziło o to, że pod którąś z nich do handlera
    zdarzenia nie był przekazywany parametr MouseEvent. Czy pamiętasz może w
    jakiej przeglądarce tak było?

    Marek

  • 4. Data: 2013-01-29 15:24:43
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    > Czy pamiętasz może w jakiej przeglądarce tak było?

    Niestety nie pamietam. Ale moze to Ci pomoze:
    http://www.quirksmode.org/dom/events/index.html

    -- --

  • 5. Data: 2013-01-29 15:26:25
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-01-29 15:24, Gabriel Zastawnik pisze:

    > Niestety nie pamietam. Ale moze to Ci pomoze:
    > http://www.quirksmode.org/dom/events/index.html

    Dzięki :-)

    Marek