    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak HURTEM zablokować nękające numery?
    Date: Mon, 10 Feb 2020 14:05:00 +0100

    Użytkownik "User" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 10.02.2020 o 13:05, J.F. pisze:
    > 71 to Wroclaw, ale komu przydzielili 717 ... mozesz wyciac za duzo.
    > 61 Poznan o ile mnie skleroza ...

    >Numery zaczynające się na 611, 616, 717 itd. są 9-cyfrowe, więc to
    >"chyba" nie Wrocław, Poznań itd.

    wszystkie numery w kraju sa 9-cyfrowe ... poza skroconymi.

    >Twoja rada odnośnie wycofania zgody jest po prostu genialna. Masz
    >więcej
    takich?

    Troche zachodu kosztuje ... ale ich bardziej niz ciebe.
    Chyba, ze sie rozlacza. Ale wtedy numer, data, godzina, i donosik do
    UODO.

    Wnioskujesz o usuniecie/zmiane danych, oni musza potwierdzic :-)
    A przy okazji zrodlo moze namierzysz.

    No i rada na przyszlosc - nigdy sie nie zgadzac na udostepnienie
    danych innym podmiotom.

    J.