  • 51. Data: 2018-01-03 11:15:31
    Temat: Re: Jak kiedys proszono o Mercedesa...
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-01-03 o 10:53, Liwiusz pisze:
    >odjaniepawla
    Musiałem sprawdzić co to oznacza. :-)
    Zaczynam odstawać od współczesnego słowotwórstwa.

    Robert

  • 52. Data: 2018-01-03 20:16:02
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Jeżeli faktycznie przekazali, to można założyć, że ówczesne władze
    > dostały z danymi personalnymi i adresowymi.
    > Musiał napisać, bo gdzie by mieli tego Mercedesa dostarczyć. :-)

    Przypuszczam, że firma Mercedes (czy jak ona tam się nazywa) miała już
    dosyć takich durnych listów i uznali, że jak przyślą władzom kraju, z
    którego pochodzą, to temat się uspokoi. Poniekąd słusznie.

  • 53. Data: 2018-01-03 20:19:27
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Ale trzeba założyć, że takowego przedstawicielstwa nie było w Polsce
    > (Mercedesa).

    Zdziwiłbym się, gdyby nie było przedstawiciela firmy na Polskę. Dlaczego
    miałoby nie być? Kupa zachodnich firm miała przedstawicielstwa i robiła
    interesy w Polsce. Czemu nie mieli by zarobić?

  • 54. Data: 2018-01-03 21:03:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-02 o 15:45, J.F. pisze:

    > http://mech-i-patyna.blog.pl/2014/08/11/pewexowy-nis
    san-sunny-b11-1985/

    > nissan

    Takiego właśnie Nissana Sunny, tylko w kolorze wiśniowym metalic kupił w
    Pewexie sąsiad, gdy wrócił ze stypendium ze Stanów.

  • 55. Data: 2018-01-04 10:09:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-03 o 20:19, Poldek pisze:

    > Zdziwiłbym się, gdyby nie było przedstawiciela firmy na Polskę. Dlaczego
    > miałoby nie być? Kupa zachodnich firm miała przedstawicielstwa i robiła
    > interesy w Polsce. Czemu nie mieli by zarobić?

    To jakie interesy robił Mercedes w Polsce?
    Napisz nie krepuj się. :-)

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2018-01-04 10:49:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-01-04 o 10:09, RadoslawF pisze:

    > To jakie interesy robił Mercedes w Polsce?
    > Napisz nie krepuj się.  :-)

    Ja wczoraj napisałem do Mercedesa. Zdając pytanie czy w latach `80
    działał w Polsce.
    Jak na razie nie odpowiedzieli.

    Obawiam się, że mogą postąpić tak samo jak z tamtymi listami, tyle że
    papierowymi. :-)

    Robert

  • 57. Data: 2018-01-04 11:45:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >To jakie interesy robił Mercedes w Polsce?
    >Napisz nie krepuj się. :-)

    Rzad jezdzil Wołgami ... ale tak sie zastanawiam, czy troche
    ciezarowek Mercedesa nie jezdzilo w PKS.

    O, i jeden autobus jezdzil
    https://www.wykop.pl/link/3540713/pekaesem-w-swiat-p
    rl-1975/

    Wiec moze i bylo przedstawicielstwo.

    J.

  • 58. Data: 2018-01-04 12:17:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-04 o 11:45, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup

    > Rzad jezdzil Wołgami ... ale tak sie zastanawiam, czy troche ciezarowek
> [...]

    A może jednak nie było?
    To był jednorazowy zakup, podobnie jak kilkanaście ciężarowych
    obsługujących w PKSie towarowym zagraniczne trasy.
    Przedstawicielstwo się otwiera jak masz ciągłą sprzedaż lub
    inne interesy.

    Kosmici też "może i mają" u nas przedstawicielstwo.
    Wszak doniesienia że ktoś ich widział pojawiają się stale.

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2018-01-04 12:37:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    rl-1975/

    >A może jednak nie było?

    Stara ksiazka telofoniczna Warszawy by szybko odpowiedziala. Taka z
    1985.

    >To był jednorazowy zakup, podobnie jak kilkanaście ciężarowych
    >obsługujących w PKSie towarowym zagraniczne trasy.
    >Przedstawicielstwo się otwiera jak masz ciągłą sprzedaż lub
    >inne interesy.

    Serwis, czesci, nadzieje na sprzedaz kolejnych - byl powod.
    Ale czy wystarczajacy ...

    J.

  • 60. Data: 2018-01-04 15:14:08
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup

    > Rzad jezdzil Wołgami ... ale tak sie zastanawiam, czy troche ciezarowek

    Wszyscy faceci jadący na tę wycieczkę byli w garniturach i krawatach :-)
    Na plaże też w nich chodzili?
    T.