  • 11. Data: 2023-11-21 21:38:38
    Temat: Re: Jak naprawić odklejoną kartę SIM aby odzyskać kontakty ?
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 21 November 2023 at 21:31:39 UTC+1, r...@k...pl wrote:
    > Tue, 21 Nov 2023 10:50:41 -0800 (PST), w
    > <b...@g...com>, a a
    > To się wtedy robi backupy...

    ok, ok,
    masz rację
    ale nigdy nie robiłem
    bop jest opcja w telefonie czy kontakty w telefonie czy na karcie sim

    a kiedyś miałem na karcie sim i zmienialem kartę
    i musialem kopiować i miałem podwójne kontakty

    Ale nigdy nie słyszałem aby elektronika karty sim odkleiła się od białej ramki

  • 12. Data: 2023-11-22 04:42:09
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    a a <m...@g...com> wrote:

    > Czy da się cjanopan zeskrobać albo usunąc rozpuszczalnikiem ?

    Acetonem z palców schodzi. Tylko nie wiem czy nie rozpuści też plastiku w
    karcie.

    > Ktoś mówił, że działa zmywacz do paznokci, ten stary, ale w sklepach
    > nie ma zmywaczy acetonowych, bo nie śmierdzą intensywnie acetonem.

    W chemicznym kupuję aceton techniczny.

    > Co radzicie i kto to potrafi zrobić ?

    Pokaż jak to wygląda (zdjęcie).

    Czy jak włożysz inną kartę do telefonu to nie ma tych kontaktów? Dawno już
    kontaktów nie zapisuje się na karcie SIM ze względu na ograniczone miejsce
    i brak bajerów, które mają współczesne telefony (kilka numerów do jednego
    kontaktu, grupy, itd.). Więc może kontakty są na telefonie, tylko po
    prostu była wyłączona synchronizacja z Googlem.

    --
    W kinie:
    - Wolicie popcorn słodki czy słony?

  • 13. Data: 2023-11-22 04:47:25
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Zasilanie - 2 piny i komunikacja minimum 2 piny (zegar i dane).
    > Raczej nie będzie mniej jak 4, a przypuszczam, że więcej.

    Jeszcze reset jest. Startujesz zegar, podpinasz reset do masy, trzymasz
    tak przez 40k cykli zegara, podpinasz reset do plusa. Potem w ciągu max
    40k cykli zegara karta powinna odesłać ATR (answer to reset).

    --
    A znacie to jak student poszedl do profesora i zdaje..
    Ze nic nie umial i profesor nie wiedzial jaka ocene mu dac, bo nizszej

  • 14. Data: 2023-11-22 09:29:51
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Zgubiłem masę. Myślałem o 4.
    > Za Wiki...
    > Vcc - zasilanie
    > RST - zerowanie
    > CLK - taktowanie
    > RFU - Reserved for future use
    > GND
    > Vpp - napięcie programujące
    > I/O
    > RFU - Reserved for future use

    A gdzie linia danych?

    --
    Janusz

  • 15. Data: 2023-11-22 10:23:07
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > i brak bajerów, które mają współczesne telefony (kilka numerów do jednego

    ...i fotek do kontaktów :) Mnie najbardziej bawi ten fakt, bo ze względu
    na fotki, pojawił się aparat w telefonach i do tego miał służyć. Cóż,
    życie zweryfikowało, że fotek w zasadzie nadal brak ale są zdjęcia
    księżyca i "prywatne pornole" :D

    Najwięcej fotek do kontaktów porobiłem...smartwaczem, bo nie było widać,
    kiedy fotkę robię :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 16. Data: 2023-11-22 11:53:14
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > A gdzie linia danych?

    I/O

  • 17. Data: 2023-11-24 14:50:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Nov 2023 06:49:41 -0800 (PST), a a wrote:
    > Kuzynowi odkleiła się w karcie sim elektronika od białego plastiku
    > i miał same złote styki i bąbel z elektroniką od dołu.
    >
    > I aby nie zgubić elektroniki, użył kleju kropelki.
    > Dał małą kroplę kleju i przykładał kartę, ale klej się rozlał do góry i karta się
    przekrzywiła w stosunku do białego plastiku.

    > Czy da się cjanopan zeskrobać albo usunąc rozpuszczalnikiem ?

    Mozna podgrzac i staje sie plastyczny.
    Ale ten plastik tez :-(

    A w ogole ma jeszcze kontakty na SIM ?

    J.

  • 18. Data: 2023-11-24 17:32:32
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 24 November 2023 at 14:50:52 UTC+1, J.F wrote:

    przekrzywiła w stosunku do białego plastiku.

    > Mozna podgrzac i staje sie plastyczny.
    > Ale ten plastik tez :-(
    >

    > A w ogole ma jeszcze kontakty na SIM ?
    >
    > J.

    Skrobałem, wkladam do telefonu, modemu, ale karty nie wykrywa.

    A styki sprawdzałem omomierzem, że są aktywne, ale może są trochę przesunięte i
    potrzebuję taką tasiemkę z gniazdem sim, którą się wpina do telefonu albo peceta, bo
    wtedy jest dostęp do każdego pinu karty sim na zewnątrz/

    Kontakty może są, może nie, ale muszę to jakoś sprawdzić.

    Byłem w serwisach GSM i chciałem zapłacić, ale nie mają tej tasiemki, a jest na
    aliexpresie,
    to znajomy ją ściągnie i może mi to zrobi jak będzie wolny.

    Karta podklejona taśmą niestety uszkodziła gniazdo karty sim w telefonie, bo
    wyciągnęła jakieś blaszki.

    C zyli telefon też do d....

    Bo
    Life is Brutal and full of Zasadzkas