    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 12 May 2020 03:03:21 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jak się rekrutuje programistów na niszowe stanowiska?
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 9 maja 2020 09:38:08 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
    > W klasycznych przypadkach przebiega to standardowo:
    > analiza CV, w razie akceptacji zaproszenie na
    > rozmowę lub kilka rozmów, jakieś testy znajomości
    > języka/technologii i/lub analiza poprzednich "dokonań".
    > Jak jednak ma się sprawa z bardzo niszowymi stanowiskami?
    > Chodzi mi o przypadek, gdy umiejętności potrzebne do pracy
    > są niemożliwe do zdobycia poza firmą, do której kandydat
    > aplikuje. Czego wtedy wymaga się od takich ludzi?
    > Co muszą mieć w CV, żeby w ogóle zostali wzięci pod uwagę?
    > Czy w takim przypadku zakłada się po prostu, że znają oni
> [...]

    wogole jesli robota jest uznawana za trudna ja bym moze sasugerowal zatrudnienie dwu
    ludzi, jesli beda miec jaka taka synergie i beda pracowac nad tym samym to moga miec
    o wiele latwiej niz programowac samemu

    ale to zalezy tez od wielu rzeczy, moim zdaniem jednak ta synergia w pracy jest
    istotna, czesto inni ludzie moga przeszkadzac komus nowo zatrudnionemu a czasem moga
    pomagac ito moze stanowic znaczna roznice

    wogole bym przstrzegal przed pochopnym ocenianiem ludzi bo czasem mozna ocenic kogos
    przez pryzmat tej nisprzyjajacej synargii (wogole sam jesli chodzi o firmy jestem
    zwolenikiem programowania w parach przeynajmniej przez jakies pierwsze miesiace czy
    rok..ale nie jestem tez specjalista w tym temacie)