    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 12 May 2020 03:10:13 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jak się rekrutuje programistów na niszowe stanowiska?
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 maja 2020 12:03:23 UTC+2 użytkownik fir napisał:

    > wogole jesli robota jest uznawana za trudna ja bym moze sasugerowal zatrudnienie
    dwu ludzi, jesli beda miec jaka taka synergie i beda pracowac nad tym samym to moga
    miec o wiele latwiej niz programowac samemu

    > ale to zalezy tez od wielu rzeczy, moim zdaniem jednak ta synergia w pracy jest
    istotna, czesto inni ludzie moga przeszkadzac komus nowo zatrudnionemu a czasem moga
    pomagac ito moze stanowic znaczna roznice

    > wogole bym przstrzegal przed pochopnym ocenianiem ludzi bo czasem mozna ocenic
    kogos przez pryzmat tej nisprzyjajacej synargii (wogole sam jesli chodzi o firmy
    jestem zwolenikiem programowania w parach przeynajmniej przez jakies pierwsze
    miesiace czy rok..ale nie jestem tez specjalista w tym temacie)

    wogole jak wspominam swoje doswiadczenie w firmach (obecnie nie pracje w firmie ze
    wzgledu na przewlekle i dosyc powazne problemy zdrowotne) to o ile pamietam wygladao
    to tak ze w pierwszej bylo to programowanie w parach (nie koniecznie nad tym samym
    kodem j anp kodowalem w c++ a kmple w javie ale wspolpaca byla scisla) i dobrze to
    wspominam, w drugiej nie bylo tej konsultacji wcale (i wspominam to zle) w trzeciej
    znowu byla czesciowa synergia (i znowu lepiej to wspominam) pozniej znowu nie a
    pozniej tak srednio

    ta scisla synergai w kodowaniu z kims z kim sie mozesz dobrze dogadac jest wazna,
    bo to nie tyle nawet chodzi o to ze ktos wprowadzi cie w techniczne problemy ale
    o to ze mozna jakby lepiej sie poczuc, a programowanie w firmach ogolenie jes
    stresujace bo niesttsy firmy maja podejscie przeciwne zdrowemu i naturalnemu

    (dla mnie w kodowani natruralne jest np kodowanie zrywami, np dwa tygodnie ostrej
    napierdalanki po cym tygodnie odpoczywania by sie zregenerowac...stala lupanina po 8
    h na dzien wypala i nie jest korzystna