    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 12 May 2020 08:04:40 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jak się rekrutuje programistów na niszowe stanowiska?
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 maja 2020 16:49:52 UTC+2 użytkownik Queequeg napisał:

    > Raczej zatrudniałbym specjalistów. Jeden niech umie pisać a drugi niech
    > umie czytać. Myśleć nie musi żaden, to nie sprzyja pracy w korporacji.
    >
    > https://www.flickr.com/photos/versesane/3086128569
    >
    > A poważnie -- myślę, że pull requesty i przeglądy kodu niech dobrze się
    > sprawdzają.

    > Tak to jest łatwo i przyjemnie. Gorzej, jeśli nie możesz się dogadać, a
    > musisz współpracować. Jest taka książka (nie czytałem):
    >
    > https://www.empik.com/otoczeni-przez-idiotow-erikson
    -thomas,p1145327649,ksiazka-p

> [...]
    > jeśli wszyscy inni też mają taki chronotyp, to standardem jest praca w
    > dzień. Chore, ale tak jest. Może kiedyś się to zmieni.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=eANk3-vRpCM
    >
    > (da się oglądać, jeśli odfiltruje się momenty, w których pani próbowała
    > być na siłę zabawna)

    > Mi z kolei praca po X godzin dziennie daje pewien rytm, ale tak jak
    > mówisz, każdy ma inny "styl". Chyba tylko praca na zlecenie, gdzie
    > dostajesz jakiś projekt do zrobienia i określony czas na jego wykonanie,
    > mogłaby się w to wpisać. Wtedy kodujesz, kiedy chcesz, byle tylko zmieścić

    mozna sie zmusic do lupaniny dzien w dzien po 8 h bez odpoczynkua le poprostu efekty
    takiej lupaniny sa gorsze niz praca 'zgodna z naturą' (przez pierwszy czy 2gi miesiac
    w takiej firmie mysle mozna byc jeszcze dosyc wydajnym (o ile to z kolei si enie
    pokrywa z nieznajomoscia kodu czy api/jezyka do wroboty nad czyms ie przyszlo) ale
    pozniej wydajnosc spada ze zmeczenia

    ale moja wydajnosc i tak jak mierzylem jest dosyc spora (w tych okresach o ktorych
    mowilem gdy jestem jako tako wypoczety, jest to prawie zawsze 300 linijek na dzien,
    9k linijek na miesiac.. moim zdaniem jest to duzo)