  • 11. Data: 2016-02-13 17:53:11
    Temat: Re: Jak unieruchomić iPhone'a raz a dobrze
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Uncle Pete" n9l4oo$uj9$...@n...news.atman.pl

    > http://tinyurl.com/gnpnz66

    > I jeszcze sporo o tym na Youtubie, np.: https://youtu.be/ri5Dw73hriY

    Łatwiej unieruchomić za sprawą ,,nielegalnych'' części zamiennych.
    Przy apdejcie softu taki telefon może zostać trwale zastopowany na
    tak zwane zawsze. I nie jest to żaden bug, ale rozmyślne działanie
    Ogryzka.

    Co może być tą nielegalną częścią zamienną? Ano ponoć ekran
    wstawiony przez ,,nieautoryzowany'' serwis w miejsce ekranu
    potłuczonego.

    Problem ujawni się nie tuż po uruchomieniu zreperowanego urządzenia,
    lecz przy okazji apdejtu softu. Człek odbierze z serwisu sprawny
    telefon i dopiero po jakimś czasie zrozumie swój błąd...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 12. Data: 2016-02-13 18:28:39
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2016-02-13 17:53, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > lecz przy okazji apdejtu softu. Człek odbierze z serwisu sprawny
    > telefon i dopiero po jakimś czasie zrozumie swój błąd...

    Z innej perspektywy: Apple dba o calosc systemu zabezpieczen, ktorego
    jednym z elementow jest czytnik linii papilarnych wbudowany w guzik
    Home. System dba o to, zeby gdzies w obiegu nie pojawil sie lepszy lub
    gorszy element zamienny niekoniecznie spelniajacy normy.
    A przy okazji, jest patent na wymiane potluczonego ekranu: przelozyc
    przycisk Heme ze starego i po zawodach.

  • 13. Data: 2016-02-13 18:40:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    atm wrote:

> [...]
    > gorszy element zamienny niekoniecznie spelniajacy normy.
    > A przy okazji, jest patent na wymiane potluczonego ekranu: przelozyc

    tak się bedą tłumaczyć w sądzie?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2016-02-14 01:08:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:n9nn1r$gr0$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > lecz przy okazji apdejtu softu. Człek odbierze z serwisu sprawny
    > telefon i dopiero po jakimś czasie zrozumie swój błąd...

    A skąd czerpiesz takie rewelacje?

  • 15. Data: 2016-02-14 02:14:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" n9ogci$m18$...@d...me

    > A skąd czerpiesz takie rewelacje?

    Z internetu. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 16. Data: 2016-02-14 12:43:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 13 Feb 2016 15:36:21 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Marku, przeciez to tylko telefon, tu sie wprowadza gora 2 lata
    naprzod
    > :-)

    A na co ten argument? Interfejs ma czas.życia dłuższy niż konkretny
    model telefonu.

    > Poza tym widzisz - jednorazowa zmiana daty nawet nie pozwala sie
    > cofnac do 1970, wiec zadnego buga nie ma :-)

    Buga nie komentuję, tylko interfejs.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2016-02-14 13:11:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    > message news:n9nn1r$gr0$1@node2.news.atman.pl...

    > A skąd czerpiesz takie rewelacje?

    A ty masz wybiórczą dysguglię?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2016-02-14 20:44:08
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Mikrofalówka

    --
    Irokez

  • 19. Data: 2016-02-15 02:29:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:n9pqte$69k$1@dont-email.me...

    > A ty masz wybiórczą dysguglię?

    Raczej brak czasu na małoważne pierdoły.

  • 20. Data: 2016-02-15 15:51:54
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-02-14 20:44, Irokez wrote:
    > Mikrofalówka