  • 1. Data: 2014-07-06 15:08:57
    Temat: Jak uruchomic grę *.ipa na komputerze
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Mam plik instalacyjny z grą przewidziany na IOS. Problem w tym że mam
    komórkę z Androidem a nie mam zamiaru kupować Iphonea tylko po by zagrać w
    jedną grę. Niestety nie ma wersji tej gry na Androida dlatego muszę w jakiś
    sposób uruchomic ja na PC. Spotakałem sie z emulatorami aplikacji na
    Androida jednak nie mogę znaleźć emulatora na IOS. Wszsytkie które
    testowałem nie posiadają możliwości dodawania własnych aplikacji bo
    posiadaja własny App Center lub przedinstalowane gry. Rozpakowałem plik Win
    Rar'em jednak to też nie przyniosło pozytywnych rezultatów.

  • 2. Data: 2014-07-08 05:32:59
    Temat: Re: Jak uruchomic grę *.ipa na komputerze
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > posiadaja własny App Center lub przedinstalowane gry. Rozpakowałem
    > plik Win Rar'em jednak to też nie przyniosło pozytywnych rezultatów.

    A które emulatory iOS na peceta już próbowałeś? :-)

  • 3. Data: 2014-07-08 16:07:24
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    > "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote in message
    > A które emulatory iOS na peceta już próbowałeś? :-)

    No właśnie w tym problem że takiego prawdziwego emulatora nie znalazłem.

    IPadian to nie emulator tylko program który tylko symuluje IPada i ma
    preinstalowane gry. Nie można dodać własnych.
    Desktop Phone też nie pomógł.

    Próbowałem jakoś uruchomic tę grę przez narzędzie dla progrmaistów MobiOne
    jednak nie udało mi się.

    Na wszystko jest emulator czyli powinen gdzieś być też emulator iOS

  • 4. Data: 2014-07-08 18:09:18
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-07-08 16:07, rageofhonor pisze:

    > Na wszystko jest emulator czyli powinen gdzieś być też emulator iOS

    Sam napisz, nie proś się byle kogo :-P