  • Data: 2012-12-20 21:41:50
    Temat: Re: Jak uszkodzić aparat obiektywem
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-20 16:04, Mariusz [mr.] pisze:

    > Nie kupiłbym takiego. Za duży rozrzut. ;)

    Ha ha :-D Wymijająca odpowiedź. Ale skoro poruszasz ten temat, a ja
    kombinuję co kupić, to chętnie skonwertuję dygresję w główny wątek.

    A więc zaczynam. Duży rozrzut (masz na myśli zakres ogniskowych?) chyba
    nie jest w ogóle istotny o ile obiektyw trzyma parametry (mała zmiana
    jasności w całym zakresie, niewielkie zniekształcenia i bardzo wysoka
    ostrość + szybkość AF)? Jest nowy obiektyw Tamrona 70-200 ze stałym
    światłem 2.8 lecz kosztuje prawie 7 tys (lub 1500$ jeśli sprowadzimy).
    To nie moja liga (jeszcze).

    Wyjaśnię o co mi chodzi. Mam obecnie kitowy obiektyw dobrej klasy 16-50
    i chciałbym rozszerzyć zakres ogniskowych.