    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak uszkodzić aparat obiektywem
    Date: Fri, 21 Dec 2012 19:14:58 +0100

    Właśnie dostałem odpowiedź od Sony. Mój żart co do interpretacji
    instrukcji okazał się nie być żartem. Oto cytat:

    W przypadku użycia obiektywów innych firm, nie gwarantujemy, iż owe
    obiektywy nie uszkodzą aparatu. Zalecamy użycie obiektywów firmy Sony.
    Poniżej przesyłam link do strony, na której może Pan zapoznać się z
    kompatybilnymi obiektywami dla tego aparatu:

    http://www.sony.pl/support/pl/product/SLT-A77V/compa
    tibility

    Informuję, iż jeśli obiektyw innej firmy uszkodzi aparat, przywrócenie
    do poprzedniego stanu może nie być możliwe.