eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJak włączyć ,,internet za darmo po doładowaniu" w RBM SieMa PL na kartę? › Re: Jak włączyć ,,internet za darmo po doładowaniu" w RBM SieMa PL na kartę?
    From: Grzexs <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak włączyć ,,internet za darmo po doładowaniu" w RBM SieMa PL na
    kartę?
    Date: Thu, 20 Feb 2020 19:13:57 +0100

    > Nie da się.
    >
    > Obsługa nie pomoże. Kilka otrzymanych odpowiedzi na czacie:
    >
    > - problemy techniczne
    > - pakiet włączy się po 24 godzinach
    > - "nie doładował pan przez aplikację" (nieprawda)
    > - kazali dosłać mailem potwierdzenia zasilenia
    > - po przesłaniu potwierdzenia zasilenia po 1 dniu kazali podać kod do
    > konta,
    > - nadal czekam i nie wierzę, że zrozumieją o co chodzi i że uda się
    > włączyć promocję

    Zmieniłem kodem USSD plan taryfowy na ,,Play na Kartę Rok Ważności Konta"
    i dało się włączyć pakiet danych bez problemu, bez doładowania po
    zmianie. Dodatkowo ważność konta wydłużyło do roku (minus dni, które
    minęły od doładowania). Tylko premii za doładowanie przez Play24 na
    Androida nie doliczyło. Środki na głównym koncie zachowało.

    --
    Grzexs