  • 1. Data: 2011-01-21 11:55:24
    Temat: Jak zalozyc galerie moich zdjec na stronie oferowanej przez Google
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Czy ktos z Was uzywa moze darmowych stron oferowanych przez Google do
    prezentacji swoich zdjec?
    Ja wlasnie od dwoch godzin probuje to zrobic ale nie widze tam szablonu
    "Galeria" z miniaturkami i powiekszeniem.
    Moge tam wstawiac swoje zdjecia jako magazyn plikow ale brak jest tam
    miniaturek.
    Sam bym moze taka strone zrobil ale nie widze tam mozliwosci dostepu FTP do
    tej strony na serwerze.
    Czy mozecie mi dac jakis pomysl jak zrobic swoja galerie zdjec na darmowej
    stronie oferowanej prze kogokolwiek.

    --
    Tomasz

    5805 (20110121) __________

  • 2. Data: 2011-01-21 13:45:36
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Czy mozecie mi dac jakis pomysl jak zrobic swoja galerie zdjec na darmowej
    > stronie oferowanej prze kogokolwiek.

    Dajesz ciala kolego.

    Wiesz co to FTP a nie wiesz co to picasa? :-)

    Polon

  • 3. Data: 2011-01-21 13:47:26
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 21 Sty, 12:55, "Tomasz" <t...@g...com> wrote:
    > Czy ktos z Was uzywa moze darmowych stron oferowanych przez Google do
    > prezentacji swoich zdjec?

    Rozpocznij pracę z albumami Web Albums programu Picasa
    Pobierz program Picasa z opcją udostępniania plików w sieci

    Użyj programu Picasa, aby przesłać swoje zdjęcia do sieci!

    Uruchom program Picasa

    Przesyłanie i udostępnianie zdjęć jest łatwe!
    Krok 1. Wybierz w programie Picasa zdjęcie lub zdjęcia, które chcesz
    przesłać.

    Krok 2. Kliknij przycisk Prześlij, nadaj albumowi nazwę i skonfiguruj
    ustawienia prywatności.
    Krok 3. Po zakończeniu przesyłania kliknij opcję Wyświetl online.
    Twój sieciowy album zostanie otworzony.
    Masz pytanie dotyczące swoich nowych albumów sieciowych? Przejdź na
    stronę Pomoc, aby zapoznać się z listą najczęściej zadawanych pytań.
    StaM

  • 4. Data: 2011-01-21 19:44:57
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Stan.Matyska" <k...@y...com> napisał

[...]

    Dzieki za informacje, nigdy nie uzywalem Picassa gdyz jeszcze przed Picassa
    do obrobki i przegladania zdjec uzywalemm innych programow wiec ten program
    mnie po prostu nie zaciekawil.
    Co prawda przez kilka tygodni probowalem go uzywac ale program ten tam mi
    mieszal wszystkie uporzadkowane wczesniej katalogi ze nie bylem w stanie
    nigdy tam niczego znalezc wiec go po paru tygodniach usunalem. Teraz
    ponownie zainstalowalem najnowsza wersje i znowu w tej sieczce ktora mi
    utworzyl nie jestem w stanie niczego znalezc. Jesli macie pewne
    doswiadczenie z tym programem to powiedzcie mi czy da sie w nim cos tak
    ustawic aby katalogi wygladaly tak jak w windows eksplorerze a nie tak jak
    to sobie wymyslil tworca picassy? Jesli sie tego nie da zrobic to go
    niestety znowu usune.
    We wszystkich uzywanych przeze mnie dotychczas programach do wyswietlania i
    obrobki zdjec katalogi sa dokladnie takie jak mam zalozone na dyskach a w
    Picassa jedna wielka sieczka.
    Teraz tez aby wykonac zapisany przez Ciebie krok 1 musialem przjsc do
    Windows Explorera znalezc katalog z moimi zdjeciami i dopiero po wybrani
    Picassy do otworzenia jakiegos zdjecia pojawil mi sie katalog ktorego
    bezowocnie szukalem w Picassie kilka minut.
    Moze jestem na tyle tępy ze nie moge w Picassie znalezc opcji do pokazywania
    katalogow w normalnej formie.

    No faktycznie samo przesylanie zdjec gdzies do internetu przebiega dosyc
    sprawnie. Szkoda ze nie ma to zadnego odniesienia do strony internetowej
    ktora wlasnie w tym celu dzisiaj w Googlach zalozylem.

    pozdrowienia
    Tomasz

    --
    Tomasz

    5807 (20110121) __________

  • 5. Data: 2011-01-21 20:03:28
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Tomasz nadaje:
    "__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy
    sygnatur wirusow 5807 (20110121) __________

    http://www.eset.pl lub http://www.eset.com"

    Chłopie, nie potrafisz skonfigurować własnego programu antywirusowego
    tak aby nie śmiecił a bierzesz się za galerie internetowe?

  • 6. Data: 2011-01-21 23:37:27
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał

    > Chłopie, nie potrafisz skonfigurować własnego programu antywirusowego tak
    > aby nie śmiecił a bierzesz się za galerie internetowe?

    Ja tego programu nie instalowalem i nie konfigurowalem, firma naprawiajaca
    moj komputer zainstalowala i skonfigurowala mi tak ten program a ja tylko
    slono zaplacilem. Jesli mozna w nim cos zrobic lepiej to napisz konkretnie
    moze uda mi sie to zmienic.
    Ja sie nie biore za galerie internetowe tylko musze pokazac jednorazowo,
    pewnemu, nieokreslonemu gronu ludzi pewien zestaw zdjec i to wszystko, mam
    podac tylko link.

    --
    Tomasz

    5807 (20110121) __________

  • 7. Data: 2011-01-21 23:55:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-22 00:37, Tomasz pisze:

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    5807 (20110121) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Wyłącz ten komunikat!

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-01-22 02:10:03
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Tomasz nadaje:
    > Jesli mozna w nim cos zrobic
    > lepiej to napisz konkretnie moze uda mi sie to zmienic.

    http://www.infopage.pl/2009/04/28/jak-wylaczyc-dokle
    janie-tekstu-przez-antywirus-nod32-w-mojej-korespond
    encji/

  • 9. Data: 2011-01-22 09:12:23
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał

    > http://www.infopage.pl/2009/04/28/jak-wylaczyc-dokle
    janie-tekstu-przez-antywirus-nod32-w-mojej-korespond
    encji/

    Dzieki za rzeczowa porade, zrobilem tak jak piszesz i mam nadzieje ze juz
    bzdurnych komunikatow nie ma.

    --
    Tomasz

  • 10. Data: 2011-01-22 11:23:44
    Od: "Jaskrawy" <k...@g...pl>

    ?

    Użytkownik "Stan.Matyska" napisał w wiadomości grup
    7g2000yqv.googlegroups.com...

    >Rozpocznij pracę z albumami Web Albums programu Picasa
    >Pobierz program Picasa z opcją udostępniania plików w sieci

    Witam, podwiesze sie pod wątek, może ktos coś poradzi.
    Używam Picassy od dawna, ją trzeba polubić tak,jak każdy inny program.
    Wczoraj wystąpił mi po raz drugi problem , z którym nie potrafię sobie
    poradzić.
    Potrzebuję przekazac innym dużą ilość zdjęć reportażowych.
    Zdjęcia poprawiam jak trzeba , przycinam jak trzeba i tu uwaga: wszystkie
    zdjecia
    zmniejszam za pomocą Image Resizer do wielkosci 800x600 w celu ulatwienia
    publikacji.
    W tym ostatnim programie wykorzystuję opcję "zapisz w " i następnie opcje
    "nowy folder"
    Ten nowy folder każę utworzyć w folderze podstawowym , ktory zawsze ma
    nazwę w postaci daty
    Czyli jest folder np 2011-01-20 a w nim podfolder "Nowy folder", gdzie
    wpadaja zdjęcia po wykonaniu zmniejszenia.
    Ostatnio zdarzyło się, że po wykonaniu operacji jak zawsze, Picassa nie
    widzi podfolderu ze zmienionymi zdjęciami.
    Windows podfloder widzi, inne programy widzą, Picassa nie.
    A cały dowcip w tym, by wysłać te zdjęcia na serwer Picassy , ona musi go
    widzieć.
    A nie widzi.
    Tu cały szereg brzydkich wyrazów nastepuje z mojej strony bo nie mogę oddac
    potrzebnych komuś zdjęc...
    Ktoś wie o co tu chodzi?
    P.S nie jestem profi ani w sofcie ani w foto, zwyczajny amator jestem.