  • 51. Data: 2010-11-22 14:01:51
    Temat: Re: Jak zmienic kolo na zapasowe w trasie?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Najlepsze jest działanie dynamiczne:
    Klucz udarowy, a w trasie młotek.

    -----

    | Tu nie chodzi o sile fizyczna.
    | Klucz krzyzakowy + 1,5 metra rury.
    | Albo odkrecisz srube, albo klucz peknie/wyrobi sie/omsknie sie, albo ukrecisz leb
    srubie. sily relatywnie nie trzeba wiele.

  • 52. Data: 2010-11-22 14:33:42
    Temat: Re: Jak zmienić koło na zapasowe w trasie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Nie wiem co to za sprzęt o którym piszesz, którym się da precyzyjnie
    > ustawić moment dokręcenia śruby przez klucz pneumatyczny.
    >
    > Jeżeli mówisz o tym sprzęgle, które jest w takich kluczach, które po
    > przekroczeniu zadanego momentu puszcza powodując udarowe udarowe dobijanie
    > śruby, to te które widziałem miały wielki rozrzut.

    Nie, mówię np. o tym:
    http://www.harborfreight.com/10-piece-1-2-half-inch-
    torque-limiting-extension-bar-set-92890.html

  • 53. Data: 2010-11-22 14:34:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message

    > Akurat ten gostek, miał źle dobrane nakrętki.

    Efekt smarowania jest jednak taki sam: zbierasz koła z szosy...

  • 54. Data: 2010-11-22 14:35:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message

    > Hmm jak to możliwe że wszystkie odpadły w tym samym czasie? Rozumiem jedno
    > no góra dwa, ale nie 4... chyba że wcale nie były przykręcone.

    On miał śle dobrane nakrętki - może były na granicy wytrzymałości.
    Jedna strzeliła, siły się zwiększyły na pozostałych 4 i poszły wszystkie.
    Nie wiem - zgaduję.

  • 55. Data: 2010-11-22 14:36:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > "This rx-7's wheels fall off. Apparently what happened was that someone
    > sent him the wrong lug nuts with the wrong threading. They seemed tight
    > until they fell off! Happened on june 10, 2007 dixie autocross"
    >
    > Ok, a teraz przetłumacz to na język polski - gdzie tu napisano o smarze?

    Ty mnie angielskiego nie ucz, synku... :-)
    Chodziło mi o efekt gubienia kół, nie o dokładnie taki sam przypadek.
    Wiem o co chodziło w tym filmie bo właśnie znalazłem go szukając
    nakrętek do mojej hondy accord... :-) Ale spodobało mi się jak gostek
    zgubił koła i spasował film do innych gostków co sobie nakrętki smarują
    smarem...

  • 56. Data: 2010-11-22 14:37:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> wrote in message

    > O właśnie. W końcu stara dobra szkoła. Jebnąć młotem! Szkoła trochę
    > zapomniana. A szkoda, dobre jebnięcie młotem potrafi czynić cuda, na
    > przykład z zapieczoną śrubą.

    Może też "wyprostować" piastę...

  • 57. Data: 2010-11-22 14:44:16
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Jak tylko mogę to smaruję śruby smarem (w spray'u) z dodatkiem miedzi.

    -----

  • 58. Data: 2010-11-22 15:49:46
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Pszemol pisze:

    > Miało być 79 lb.ft czyli ok 11 m.kg.

    :) spróbuj jeszcze raz

    --
    Piotr Czyż

  • 59. Data: 2010-11-22 17:07:00
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Pszemol pisze:
    > "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> wrote in message

    > Może też "wyprostować" piastę...

    Bo jebnąć młotem trza umieć :->

    Seco

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

  • 60. Data: 2010-11-22 18:14:06
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-22 14:34, Pszemol pisze:
    > Efekt smarowania jest jednak taki sam: zbierasz koła z szosy...

    Dobrze, ze moje kola tego nie wiedza.
    Od 15 lat traktowane kapka smaru miedziowego i dokrecane dynamomerykiem.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl