  • 31. Data: 2018-05-27 11:47:41
    Temat: Re: Jaka drukarka
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-18 o 15:09, RadoslawF pisze:

    > Ty tak na poważnie?
    >

    > Pozdrawiam

    Tak, mam ją sporo lat a ani razu nie wymagała odkurzania.

  • 32. Data: 2018-05-27 11:48:28
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-21 o 12:06, Kamil pisze:

    > Ciekawe skąd się biorą takie kretyńskie zwyczaje? Druga sprawa to używany
    > czytnik, bo chyba użytkownik nie robi tego celowo.
    >
    > pzdr

    Pewnie przyzwyczajenie z korespondencji służbowej..

  • 33. Data: 2018-05-27 11:49:53
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-18 o 15:00, Chris pisze:

    > Miałem wcześniej podobną tylko z FAX-em, ale padł zasilacz i nie dało
    > się kupić drugiego więc cała sprawna drukarka poszła do kosza :(
    >
    > Teraz mam MG3610 (albo podobna bo wygląda tak samo), samą drukarkę
    > ostatnio kupiłem za 50 zł z przesyłką w 100% sprawną bo myślałem że
    > moja siadła ale działa do dziś :) więc ta za 50zł poszła dla znajomego.

    Dzisiaj i nową drukarkę idzie dostać za śmiesznie małe pieniądze. Jednak
    jest haczyk - do tych tanich z reguły tusze są astronomicznie drogie.
    Tak że przed zakupem lepiej dobrze sprawę rozpatrzyć, bo jak powyżej -
    nie sztuka kupić tanio..

  • 34. Data: 2018-05-27 23:18:10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-27 o 11:47, Trybun pisze:

    > Tak, mam ją sporo lat a ani razu nie wymagała odkurzania.

    Ale futerał wymagał odkurzenie i wyczyszczenia, uprania.
    Jak odkurzam to przelatuję odkurzaczem także drukarke na wierzchu i
    skaner profilaktycznie.

    --
    animka

  • 35. Data: 2018-05-27 23:19:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-27 o 11:48, Trybun pisze:

    > Pewnie przyzwyczajenie z korespondencji służbowej..

    Oj, nie umie sobie przestawić ptaszka w outloku.

    --
    animka

  • 36. Data: 2018-05-27 23:38:43
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2018-05-27 o 23:19, Animka pisze:

    > Oj, nie umie sobie przestawić ptaszka w outloku.

    No, to wielce prawdopodobne, że to problem, hm, hm - ptaszka :-)

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"
    Rzymskie (podobno):
    Quidqiud agis prudenter agas et respice finem

  • 37. Data: 2018-05-27 23:47:08
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-27 o 11:49, Trybun pisze:

> [...]
    > jest haczyk - do tych tanich z reguły tusze są astronomicznie drogie.
    > Tak że przed zakupem lepiej dobrze sprawę rozpatrzyć, bo jak powyżej -

    http://allegro.pl/tania-hp-deskjet-3520-wifi-duplex-
    tusze-364xl-fv-i5466610810.html?bi_term=poradnik&bi_
    m=elektronika-art-offer-tiles&bi_s=internal&bi_c=117
    239&

    https://allegro.pl/uzytkownik/obro1?order=m

    http://allegro.pl/4x-tusze-do-drukarki-hp-4620-3520-
    6510-b109-364xl-i6957266417.html

    W tych drukarkach tusze nie zasychają. Drukarke można wyłączyć.

    --
    animka

  • 38. Data: 2018-05-27 23:50:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > jest haczyk - do tych tanich z reguły tusze są astronomicznie drogie.
    > Tak że przed zakupem lepiej dobrze sprawę rozpatrzyć, bo jak powyżej -

    Bardzo dużo drukowałam. Tusz czarny się skończył po pół roku. a kolorowe
    parę m-cy później (akurat nie drukowałam ostatnio zdjęć).

    --
    animka

  • 39. Data: 2018-05-30 12:05:20
    Od: robot <a...@o...pl>

> [...]
    uszytego ze skóry. Jednak wcale to nie przeszkadza zasychać atramentowi..

    Polecam łój kaczy. Wyciąga promieniowanie elektryczne i uszczelnia.
    Możesz go wetrzeć z w twój futerał ze skóry z dodatkiem popiołu i obędzie ok.

  • 40. Data: 2018-05-30 13:40:33
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-30 o 12:05, robot pisze:

    > Polecam łój kaczy. Wyciąga promieniowanie elektryczne i uszczelnia.
    > Możesz go wetrzeć z w twój futerał ze skóry z dodatkiem popiołu i
    > obędzie ok.

    Ale to musi być koniecznie samiec pstrokaczki, a łój powinien przez trzy
    dni stać w blasku księżyca - wtedy jego właściwości wydatnie wzrosną.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam