  • 41. Data: 2018-05-30 13:42:15
    Temat: Re: Jaka drukarka
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" napisała:

    > Bardzo dużo drukowałam. Tusz czarny się skończył po pół roku. a kolorowe
    > parę m-cy później (akurat nie drukowałam ostatnio zdjęć).

    Czy ta kretynka nauczy się kiedykolwiek cytowania?

    Pzdr

  • 43. Data: 2018-05-30 14:10:44
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-27 o 23:18, Animka pisze:

    > Ale futerał wymagał odkurzenie i wyczyszczenia, uprania.
    > Jak odkurzam to przelatuję odkurzaczem także drukarke na wierzchu i
    > skaner profilaktycznie.

    Jest raz na jakiś czas przetarty mokrą ścierką, i to wszystko. Natomiast
    na samej drukarce nie ma ani śladu kurzu.

  • 42. Data: 2018-05-30 14:10:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-30 o 13:42, Kamil pisze:

    > Czy ta kretynka nauczy się kiedykolwiek cytowania?

    A ty debilu co wyciąleś, że nie można sprawdzić kto jak cytował?
    Jesteś debilem nad debilami.

    --
    animka

  • 44. Data: 2018-05-30 14:11:14
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-30 o 12:05, robot pisze:

    > Polecam łój kaczy. Wyciąga promieniowanie elektryczne i uszczelnia.
    > Możesz go wetrzeć z w twój futerał ze skóry z dodatkiem popiołu i
    > obędzie ok.

    Powszechnie wiadomo że gęsi jest dużo lepszy.

  • 45. Data: 2018-05-30 14:12:11
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-27 o 23:19, Animka pisze:

    > Oj, nie umie sobie przestawić ptaszka w outloku.

    Może tak, a może to poza na indywidualistę.. Albo, jak już pisałem -
    stare nawyki. W sumie - jego problem.

  • 46. Data: 2018-05-30 14:13:06
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-27 o 23:47, Animka pisze:

    > http://allegro.pl/tania-hp-deskjet-3520-wifi-duplex-
    tusze-364xl-fv-i5466610810.html?bi_term=poradnik&bi_
    m=elektronika-art-offer-tiles&bi_s=internal&bi_c=117
    239&

    > https://allegro.pl/uzytkownik/obro1?order=m
    >
    > http://allegro.pl/4x-tusze-do-drukarki-hp-4620-3520-
    6510-b109-364xl-i6957266417.html

    > W tych drukarkach tusze nie zasychają. Drukarke można wyłączyć.

    Jakoś tak nie pociągają mnie te zakupy wysyłkowe, taki zakup to
    ostateczność.
    Moją poprzednią drukarkę firmy Lexmark też można było wyłączyć, nie
    przeszkadzało jej to wcale w zasychaniu.. Oprogramowanie miała
    bajeranckie, ale hardware to zwykły bubel.

  • 47. Data: 2018-05-30 14:55:00
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-30 o 14:13, Trybun pisze:

> [...]
    > przeszkadzało jej to wcale w zasychaniu.. Oprogramowanie miała
    > bajeranckie, ale hardware to zwykły bubel.

    Lexmark (pierwszy typ) była moją pierwszą drukarką. Tusze kosztowały tak
    jak kształtował się dolar w przeliczeniu na złotówki. Bardzo drogie. Raz
    przywiozla mi w prezencie siostra ze Szwecji, bo miała bogatego męża i
    sama trochę pracowała jak tam porobiła te szwedzkie kursy.
    Po jakimś dłuższym czasie zobaczylam na giełdzie pod Stodołą polskie
    zamienniki czarne i kolorowe. Zaczęlam kupować, bo nie były takie drogie.
    Następnie nauczylam się napełniać czarnym atramentem przez strzykawkę.
    Drukowala lepiej niż dolarowy oryginał.
    Koloru niestety nie dało sie napełnić, ale i tak zmieniłam system na
    nowszy i do tej całej nowobogackiej drukarki nigdzie nie było
    sterowników pod system. Szlag mnie trafił. Stracilam cierpliwość i
    sprzedałam ją prawie za darmo na allegro. Przyjechał po nią studencik,
    który miał drukować swoją pracę magisterską, a do tego koloru nie potrzeba.

    --
    animka

  • 48. Data: 2018-05-30 14:59:57
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > przeszkadzało jej to wcale w zasychaniu.. Oprogramowanie miała
    > bajeranckie, ale hardware to zwykły bubel.

    Moja nie zasychała. Jak zamieniałeś pojemnik z czarnego na kolorowy i
    odwrotnie to drukarka ma z boku specjalne miejsce na nieużywany
    pojemnik, który zapobiegał wysychaniu tuszu.
    W programie drukarki była w razie czego opcja przeczyszczenia jakby
    zaczęła kiepsko drukować.

    --
    animka

  • 49. Data: 2018-05-30 15:35:15
    Temat: tępa animko TNIJ CYTATY
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    BLONDYNA Animka naśmieciła w news:pem79i$2fs$1@news.icm.edu.pl

    CIACH!!!

    Naucz się w końcu PIPO Animko ciąć cytaty! Masz taki chlew w swoich nic nie
    wnoszących odpowiedziach jak w spuchniętej do bólu bezproduktywnej biurkowej
    budżetówce w teoretycznej Polsce.
    Nadawałabyś się idealnie na współczesnego gimbę-programistę, tworzyła być
    wybitnie spuchnięte, niezoptymalizowanego kody oprogramowania, żeby coraz
    więcej ramu żarło i coraz większych mocy przerobowych wymagało, to samo co
    10 lat wcześniej robiła sprawnie kilkadziesiąt razy słabsza maszyna.

    Cytat to takie coś co NIE ma więcej linii niż twoje własne wypociny o
    niczym!
    Jesteś naczelnym śmieciarzem na usenecie.
    Zacytuj 2-3 i tyle, a nie śmietnik cytatu z cytatu cytatu z dupy wziętego.
    I potem dostajemy animkowy chlew w postaci 6-krotnego zacytowania śmietnika:

  • 50. Data: 2018-05-30 15:53:50
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Naprawdę nie szkoda Ci czasu i życia na pisanie tych wszystkich pierdół?

    -----