  • 41. Data: 2020-06-04 17:52:54
    Temat: Re: Jaka drukarka atr - 300zł?
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

    "Robert Wańkowski" 5ed27222$0$31100$6...@n...neostrada.pl

    > Za 35 groszy można mieć druk A4 mono tam, gdzie kserują...

    Szczególnie przydatne jak do takiego punktu ma się 5 km. Kretyn pozostanie
    kretynem. "Porady" tego trolla są w stylu: Zepsuł Ci się Opel? Kup nowego
    Mercedesa. Ja przestaję karmić.

    BZPZDR

  • 42. Data: 2020-06-04 18:36:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-06-04 o 17:43, Kamil pisze:

    > Inni mają za Ciebie szukać, bo tobie się nie chce???

    Jak ktoś ma wiedze w małym palcu o tonerach i drukarkach, kosztach
    eksploatacji, to co w tym złego, że udzieli rady?
    Nie prosiłem, aby za mnie szukano.

    Robert

  • 43. Data: 2020-06-04 18:47:56
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Próbowałem się dodzwonić, 10 min w kolejce i zrezygnowałem.
    > Napisałem maila... czekam na odpowiedź... O! przyszedł mail.
    > Mają tonery gwarantujące wydruk 250 stron.
    >
    > Dopytałem co z bębnem, który w opisie ma 30 tyś stron.
    > Kupię drukarkę z 29999 i po wydrukowaniu jednej stanie? :-)

    I dostałem odpowiedź. Mają u mnie punkt za to, że napisali prawdę. :-)

    Dostanę drukarkę, w której wydrukuję minimum 250 stron na bębnie.
    I teraz pytanie ile będę miał szczęścia? :-) Na co trafię?
    Dlaczego nie podają realnych danych, przecież drukarka wydrukuje info na
    swój temat? I będzie wszystko widać.

    Tak więc jadę do Selgros'u po
    http://www.selgr.pl/86344025?utm_source=x

    za 294 zł.

    Robert

  • 44. Data: 2020-06-04 21:31:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Domowych na jedną ryzę rocznie?
    To Animka.
    Lub amazon (średnia ocena i komentarze).

    -----

  • 45. Data: 2020-06-04 21:35:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Okres gwarancji 36 mies."
    No i dobrze.
    Sprawdź, czy dla 3-letniej gwarancji nie trzeba się gdzieś na jakiejś stronie
    zarejestrować po zakupie.

    -----

  • 46. Data: 2020-06-04 22:52:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > I teraz pytanie ile będę miał szczęścia? :-) Na co trafię?
    > Dlaczego nie podają realnych danych, przecież drukarka wydrukuje info na

    No i pojechałem i w pierwszy dzień wszystkie wykupili. :-(

    Kupiłem za 350 zł tą
    https://www.lexmark.com/pl_pl/printer/11831/Lexmark-
    B2338dw

    Robert

  • 47. Data: 2020-06-04 23:21:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > No i pojechałem i w pierwszy dzień wszystkie wykupili. :-(

> [...]

    Nieco drożej, a urządzenie wielokrotnie lepsze :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 48. Data: 2020-06-05 02:38:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil" 5ed915d6$0$512$6...@n...neostrada.pl

    > Wg Miodka wszystko jest dopuszczalne i poprawne.

    Ciekawe, co o ww. myśli sam prof. Miodek. ;)
    [być może to samo, co o ,,zajebistym'']

    Może posłużysz się jakimś linkiem?

    > A forma "otworzeniu" to rusycyzm,

    Wskażesz źródło?

    > który pleni się mn. w TVP.

    O tyle ciekawe, że rzadko oglądam TV.

    -=-

    > "Ta Ustawa jest ustawą potrzebną".

    Przyganiał kocioł garnkowi? -- ,,rusycyzm pleniący się (m.in.) w TVP''.

    -=-

    Co to jest 'mn.'?

    -=-

    Nadal nie znam odpowiedzi dotyczącej terminu przydatności otwartego tonera/u...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 49. Data: 2020-06-05 02:53:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil" 5ed9182e$0$500$6...@n...neostrada.pl

    > Upierając się przy swoim udowadniasz, że nie czujesz melodii języka
    > polskiego. Twoja melodią jest język rosyjski. I ta melodia jest dla
    > Ciebie zrozumiała. A mnie brzydzi.

    Brzydzisz się sobą?...

    "Kamil" 5ed915d6$0$512$6...@n...neostrada.pl

    > Ostatnio widzę na pasku "Sejm udzielił
    > wotum zaufania dla rządu...". Obrzydliwy rusycyzm, dlia menia, dlia tiebia,
    > itp. zdradzający pochodzenie ludzi używających takiego języka. Powinno być
    > "Udzielił wotum zaufania rządowi".

    https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/otwarcie-i-otworze
    nie;892.html
    Kiedy chcemy powiedzieć, że sklep jest czynny w jakichś godzinach,
    mówimy, że jest otwarty, np. od dziesiątej do osiemnastej. Po tych
    godzinach sklep może zostać też otworzony, np. przez włamywaczy
    w nocy, i rano właściciel stwierdzi, że sklep jest otworzony lub
    otwarty. Takie niuanse znaczeniowe mogą nam sugerować, że jest
    jakaś różnica znaczeniowa między otwarciem i otworzeniem.
    Tymczasem są to zasadniczo formy równoprawne, tyle tylko
    że druga jest rzadsza.

    -=-

    Obok słowników języka polskiego są też słowniki wyrazów obcych -- wiesz, dlaczego?
    A może -- wiesz, czemu? ;) (by pominąć 'dla')

    -=-

    Język to interfejs komunikujący ludzi...
    Ale także źródło konfliktów wylewających
    zdecydowanie więcej, niż ,,hektolitry'' krwi.

    -=-

    Ocenę poprawności mego języka (pisanego czy mówionego)
    polskiego wolę pozostawić językoznawcom, nie Tobie. :)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

    Postscriptum: Jaki jest termin przydatności tonera/u w drukarce?...

  • 50. Data: 2020-06-07 20:00:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil" 5edc80fe$0$17357$6...@n...neostrada.pl

    > Szczególnie przydatne jak do takiego punktu ma się 5 km.
    > Kretyn pozostanie kretynem. "Porady" tego trolla są w stylu:
    > Zepsuł Ci się Opel? Kup nowego Mercedesa. Ja przestaję karmić.

    Raczej proponuję: spacer, taksówkę lub tramwaj -- choćby
    wrocławski, bo białostockich tramwajów nie ma od dawna... ;)

    ZTCP -- niebieski... Tak zapamiętałem z piosenki Studia 202.

    --