  • 1. Data: 2016-11-15 12:19:46
    Temat: Jaka drukarka - przemysłowy wydruk seryjny
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Jaką drukarkę możecie polecić do wydruku seryjnego w ilościach
    przemysłowych. Jaki to może być orientacyjny koszt? Format 1/3 A4
    (licząc względem długiej krawędzi, czyli jakieś 100x210mm, wydruk wzdłużny).

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2016-11-15 14:12:11
    Temat: Re: Jaka drukarka - przemysłowy wydruk seryjny
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 15 Nov 2016 12:19:46 +0100, OMSON wrote:

> [...]
    > przemysłowych. Jaki to może być orientacyjny koszt? Format 1/3 A4
    > (licząc względem długiej krawędzi, czyli jakieś 100x210mm, wydruk wzdłużny).

    Drukarnia, tylko to ma sens. Nawet na allegro znajdziesz mnóstwo ofert
    dobrych cenowo.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 3. Data: 2016-11-15 15:41:41
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Roman Tyczka pisze:

    > Drukarnia, tylko to ma sens. Nawet na allegro znajdziesz mnóstwo ofert
    > dobrych cenowo.

    Żaden outsourcing nie wchodzi w grę. Sprawa dotyczy stałej realizacji
    wydruku rewersów (główna biblioteka uniwersytecka).

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2016-11-15 16:06:35
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 15.11.2016 12:19, OMSON wrote:
> [...]
    > przemysłowych. Jaki to może być orientacyjny koszt? Format 1/3 A4
    > (licząc względem długiej krawędzi, czyli jakieś 100x210mm, wydruk

    Ile to jest "ilości przemysłowe"?

    JaceK

  • 5. Data: 2016-11-15 22:00:32
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-11-15 o 12:19, OMSON pisze:
> [...]
    > przemysłowych. Jaki to może być orientacyjny koszt? Format 1/3 A4
    > (licząc względem długiej krawędzi, czyli jakieś 100x210mm, wydruk

    A popatrz sobie tutaj
    https://www.cab.de/en/marking/
    My używamy akurat do etykietek Cab a4+

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2016-11-16 02:22:41
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    W dniu 2016-11-15 o 22:00, Irokez pisze:

    > A popatrz sobie tutaj
    > https://www.cab.de/en/marking/
    > My używamy akurat do etykietek Cab a4+

    Termotransferówek tez używamy. Ale to akurat do wydruku etykiet. Chodzi
    o laserówki.

    Pzdr, OMSON

  • 7. Data: 2016-11-16 14:54:42
    Od: ikov <i...@t...pl>

    W dniu 2016-11-15 o 15:41, OMSON pisze:

    > Żaden outsourcing nie wchodzi w grę. Sprawa dotyczy stałej realizacji
    > wydruku rewersów (główna biblioteka uniwersytecka).

    OT
    Jakie szczęście że u mnie skończyły się już wydruki kart katalogowych,
    szło tego w tysiącach ale na kilku zwykłych drukarkach (HP1018 i
    podobne). Nieduży koszt, prędkość wystarczająca. Teraz katalogi cyfrowe
    i spokój, kartki poszły na przemiał. A do formatu DL w zasadzie
    większość drukarek się nada, chyba że to kilka tysięcy miesięcznie.
    Dobrze gdy papier ma w miarę prostą trasę przebiegu.
    Wiem, nie pomogłem, takie luźne uwagi z branży bibliotecznej.

  • 8. Data: 2016-11-18 15:42:10
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    JaceK pisze:

    > Ile to jest "ilości przemysłowe"?