  • 11. Data: 2016-01-22 09:33:54
    Temat: Re: Jaka opona na zapas?
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Nie chce mi się rysować :)
    > Opona może być po prawej lub lewej stronie (bo nie ma - jeszcze -
    > prawych i lewych opon), ale opona kierunkowa założona na obręczy będzie
    > pasowała tylko z jednej strony samochodu. Jak przełożysz koło z prawej
    > strony auta na lewą, to strzałka będzie wskazywała ruch do tyłu.
    > Gdyby obręcze były dwustronne, problemu by nie było :)

    Możesz jeszcze poszukać "najmniej kierunkową" wynikającą z kształtu
    bieżnika:) i założyć, żeby pasowała na prawą stronę bo po tej stronie
    najczęściej łapie się gumy.

  • 12. Data: 2016-01-22 09:36:16
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Dokładnie. Ja jeździłem na zapasie założonym odwrotnie przez tydzień czasu i dramatu
    nie było. Co prawda w deszczu jechałem odpowiednio wolniej.

  • 13. Data: 2016-01-22 09:36:55
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-01-22 o 09:23, Czesław Wiśniak pisze:

    > A, o to ci chodzi. Ja wychodze z zalozenia, że mam to w d bo takie kolo
    > to słuzy mi do dojazdu najblizszej wulkanizacji, a tak w ogole to gumy
    > nie zlapalem od xx lat.

    A to dlatego, że masz koło zapasowe :) Spróbuj nie mieć.

    Zależy mi na tym, aby "kapeć" nie przerwał mi podróży. Nie chcę szukać
    łaskawego gumiarza w nocy, w weekend lub święto. Dlatego decyduję się na
    pełny zapas, a nie dojazdówkę.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2016-01-22 09:53:20
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > Zależy mi na tym, aby "kapeć" nie przerwał mi podróży. Nie chcę szukać
    > łaskawego gumiarza w nocy, w weekend lub święto. Dlatego decyduję się na

    Np. kupiłbym coś takiego i się nie przejmował:

    http://polskihurtopon.pl/p/78352-imperial-ecodriver-
    4s-19565-r15-95-h-xl-e-c-2-69db

    a jak sie bardzo boisz to jeszcze klej w sprayu tylko potem gumiarze
    trochę sie z tym męczą:)

  • 15. Data: 2016-01-22 10:16:18
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 22.01.2016 o 09:36, Miroo pisze:

    > Zależy mi na tym, aby "kapeć" nie przerwał mi podróży. Nie chcę szukać
    > łaskawego gumiarza w nocy, w weekend lub święto. Dlatego decyduję się na
    > pełny zapas, a nie dojazdówkę.

    Na dojazdówce można dojechać z Danii do Warszawy, nie omijając autostrad.
    A to dlatego, że normalny wymiar nie mieścił się w tylnym nadkolu na
    skutek średniego dzwona.

  • 16. Data: 2016-01-22 10:24:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup

    >Na dojazdówce można dojechać z Danii do Warszawy, nie omijając
    >autostrad.

    Z napisem 80km/h ? no mozna ... ale policz ile to Hiszpanii bedzie
    trwalo ... i kosztowalo :-)

    J.

  • 17. Data: 2016-01-22 10:33:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2016-01-22 o 08:49, J.F. pisze:

    >W popularnym sklepie oponiarskim Dębica Navigator kończy się na
    >indeksie T, a ja wolałbym H.

    Przewidujesz przekraczanie 190 ?

    >to na oko kierunkowe to: Michelin, Kumho, Kleber, BFGoodrich,
    >Firestone, Dunlop, Goodyear, Pirelli.
    >Czyli pozostają Nokian, Bridgestone, Falken, Vredestein, Hankook.
    >Muszę doczytać, może będzie coś w opisach lub komentarzach o
    >bieżniku.
    >ps. Kierunkowych jest niestety więcej :)

    No, np Kumho SOLUS VIER KH21 sprawiaja wrazenie malo kierunkowych
    http://www.oponeo.pl/dane-opony/kumho-solus-vier-kh2
    1-195-65-r15-91-h

    Podobnie Dunlop
    http://www.oponeo.pl/dane-opony/dunlop-sp-4all-seaso
    ns-195-65-r15-91-h

    GY vector 5
    http://www.oponeo.pl/dane-opony/goodyear-vector-5--1
    95-65-r15-95-t-xl

    czy pirelli
    http://www.oponeo.pl/dane-opony/pirelli-cinturato-al
    l-season-195-65-r15-91-h

    J.

  • 18. Data: 2016-01-22 11:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Kiciński m...@g...com ...

    > Vredestein Quatrac. Ja mam Quatrac 3 i one sa asymetryczne, nie
    > kierunkowe.

    Zgadza sie.
    Debica navigator tez sie nada tylko ze pisałes, ze chcesz H...
    moze załóż zimową? Latem nic sie nie stanie jak troche km na niej zrobisz a
    zimą zawsze bedzie troche lepiej niz na uniwersalnej.

    Albo taka:
    http://allegro.pl/2-x-195-65r15-opony-bieznikowane-m
    arkgum-zimowe-
    i5792195679.html

    Masz za 100zł, mozesz sobie co 3-4 lata wymienic na nowa :)

    A sam bieznik jest super - jezdze na takiej i bardzo chwale.

  • 19. Data: 2016-01-22 11:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak k...@w...pl ...

    > Narysuj bo jestem jakiś niekumaty. Co ma opona kierunkowa to lewej czy
    > prawej strony?

    o matko...

  • 20. Data: 2016-01-22 11:46:31
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > o matko...

    Bosko:) Tym niemniej uważam, ze to zawracanie d.