  • 21. Data: 2011-04-05 18:42:31
    Temat: Re: Jaka roznica miedzy odgrzybianiem klimy a sprayem z allegro?
    Od: hamberg <r...@g...com>

    On 5 Kwi, 18:40, hamberg <r...@g...com> wrote:
    > ja uzywam tego sprayu ustawianego za siedzeniem i -w co trudno
    > czlowiekowi od klimatyzacji uwierzyc - rezultaty sa bardzo dobre -
    > zadnej stechlizny ani podobnego smrodu. Smiac mi sie chcialo jak facet
    > sie wwachiwal w wyloty powietrza :).
    >
    > Aha - ja zawsze troche pryskam na parownik po wyjeciu filtra powietrza.

    oczywiscie nie caly spray ale troche - reszta wedle instrukcji

  • 22. Data: 2011-04-05 19:12:48
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-04-05 10:39, Mikołaj Tutak pisze:

    > Zalałeś pianką sterownik centralnego zamka przez kratki wentylacyjne?!
    > Samochody 'F' są faktycznie rewelacyjne pomyślane i wykonane :-)))

    W accordzie VII komuś udało się zalać komputer ECU:P

    Shrek.

  • 23. Data: 2011-04-05 19:31:57
    Od: "Piotr W." <p...@p...com>

    > oczywiscie nie caly spray ale troche - reszta wedle instrukcji

    Co to za spray ? I ewent. gdzie do nabycia ?

    pozdrowienia Piotr W.

  • 24. Data: 2011-04-05 22:15:03
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 05 Apr 2011 10:39:01 +0200, Mikołaj Tutak
    <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> wrote:

    >Zalałeś pianką sterownik centralnego zamka przez kratki wentylacyjne?!

    Ja w Vectrze "zdemolowałem" radio taką pianką ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2011-04-05 22:15:44
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Apr 2011 18:26:39 +0200, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    >Podobnie jest w Astrze G, pianka która zamienia się w ciecz zalała radio w
    >środkowej konsoli. Po wyschnięciu radio zaczeło działać.

    To samo w Vectrze C. Ale radio nie odżyło, pomogła gwarancja.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2011-04-05 22:21:48
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Apr 2011 19:31:57 +0200, "Piotr W." <p...@p...com>
    wrote:

    >Co to za spray ? I ewent. gdzie do nabycia ?

    Ja kupowałem w Makro, coś takiego:
    http://allegro.pl/carplan-kleen-air-do-odgrzybiania-
    klimatyzacji-i1538537838.html

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2011-04-06 18:12:19
    Od: hamberg <r...@g...com>

    to byla firma nigrin - w Auchanie do kupienia kiedys bylo. Regularnie
    raz do roku.

  • 28. Data: 2011-04-12 20:55:06
    Od: "Piotr W." <p...@p...com>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja kupowałem w Makro, coś takiego:
    > http://allegro.pl/carplan-kleen-air-do-odgrzybiania-
    klimatyzacji-i1538537838.html

    Nabyłem taki specyfik (Carplan -KleenAir) w sklepie 30,- zł, potem spotkałem w
    Carrefour - 35,-zł
    A potem w Selgrosie PLAK Airclim f-my Atas (made in Italy) 15,87 występuje
    w zapachach: cytrynowy, waniliowy, mięta.

    pozdr. Piotr W.