  • 21. Data: 2014-09-27 23:56:09
    Temat: Re: Jaki dysk SSD do 350 zł?
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 27.09.2014 o 21:23, 2late pisze:

    > Jak padnie to sie dowiem dokladnie jak to jest, poki co, pierwsze co mi
    > sie kojarzy z OCZ to fakt ze jakis czas temu glosno bylo o koncu firmy.

    No jakos bylo glosno. Ale dyski mam, dzialaja, malo sie tym przejmuje :)

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 22. Data: 2014-09-28 14:20:11
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    On 2014-09-27 20:10, z wrote:

    > Wszystko może paść.

    Dlatego kupuje się sprzęt uznanych producentów i z długą gwarancją. Jest
    ostatnio wysyp OEMowych IBMów 520 (120GB w cenach 220-240 zł) z 5-letnią
    gwarancją. Tak, to Sandforce...

    > Dlatego ja preferuję Evo od pół roku używam dwie sztuki
    > http://www.komputronik.pl/product/198960/Sprzet_komp
    uterowy_/Podzespoly/Samsung_2_5_SSD_840_Evo_120GB_Se
    rial_ATA3_Basic_7mm.html

    ...ale żadnych wad nie ma, w przeciwieństwie do wynalazków Samsunga, EVO
    jak się okazuje dramatycznie traci wydajność gdy dane zapisane są dłużej
    niż dosłownie 30 dni, nawet jak to załatają w firmware, to pewnie jakimś
    obejściem, więc akurat tego modelu należy kijem nie tykać.

  • 23. Data: 2014-09-28 18:54:41
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 28 Sep 2014 14:20:11 +0200, knrdz napisał(a):

> [...]
    > niż dosłownie 30 dni, nawet jak to załatają w firmware, to pewnie jakimś
    > obejściem, więc akurat tego modelu należy kijem nie tykać.

    A jakieś źródło tych rewelacji?

    [ Sooner or later, everybody gets replaced. ]
    [ (Gil Grissom, "CSI 4x20 Dead Ringer") ]

  • 24. Data: 2014-09-28 19:29:57
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-09-28 18:54, Przemysław Ryk pisze:

    > A jakieś źródło tych rewelacji?

    No właśnie, bo moje 2 sztuki 500GB Samsung 840 EVO nic o tym nie wiedzą
    (jeden w laptopie drugi w desktopie).

    --
    Irokez

  • 25. Data: 2014-09-28 19:35:18
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    mr misio de grizzly napisał(a):

    > Ale beda jajca jak ci padnie /czego nie zycze/ :)

    Bezcenne :) :) :) Reakcja typowo polska! :)

    Pzdr, OMSON

  • 26. Data: 2014-09-29 06:49:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-09-28 o 19:29, Irokez pisze:
    > No właśnie, bo moje 2 sztuki 500GB Samsung 840 EVO nic o tym nie wiedzą
    > (jeden w laptopie drugi w desktopie).

    Podobno jest problem który już producent zna i rozwiąże lada dzień nowym
    firmware :-)

  • 27. Data: 2014-09-29 06:52:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-09-28 o 18:54, Przemysław Ryk pisze:
    > A jakieś źródło tych rewelacji?

    http://www.dobreprogramy.pl/Samsung-zaprezentowal-SS
    D-o-pojemnosci-32-TB.-Seria-EVO-ma-z-kolei-problemy,
    News,58130.html

  • 28. Data: 2014-09-29 08:35:59
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-27 11:03, OMSON pisze:
    > I tutaj pytanie - co się dzieje z OCZ - dlaczego nie?

    Firma zbankrutowała i nie istnieje, została przejęta a to co kupujesz to
    nadwyżki magazynowe.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 29. Data: 2014-09-29 08:36:52
    Od: Chris <a...@g...pl>

    uterowy_/Podzespoly/Samsung_2_5_SSD_840_Evo_120GB_Se
    rial_ATA3_Basic_7mm.html

    > A jakieś źródło tych rewelacji?

    Samsung potwierdził, pracują nad nowym firmware do tego.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 30. Data: 2014-09-29 08:38:38
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-26 12:59, OMSON pisze:
    > Jaki dysk SSD polecacie w przedziale 250-350 zł? Zastosowanie przede
    > wszystkim - DAW/homerecording. Posiadam Core i5-2500, 8GB DDR3 1600MHz,
    > płyta MSI Z77A-G45.

    Crucial, Kingston HiperX, Samsung EVO (choć ma losowo problemy z
    firmware i zapisem).

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl