  • 11. Data: 2015-04-11 10:36:24
    Temat: Re: Jaki dysk zewn. - potrzebna pilna pomoc
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2015-04-09 o 02:58, Zetka pisze:
    > Czy dysk zewn. 2,5 cala USB 3 byłby do tego najlepszy?
    Ja polece Transcend Zielony M3 http://goo.gl/prfui0
    Aolidna obudowa a w razie W obudowa rozkrecana mozna wyjac dysk a nie
    jak w wiekszosci klejona jednorazowka

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 12. Data: 2015-04-11 15:43:21
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-04-11 o 10:36, Tasiorsa pisze:
    > Ja polece Transcend Zielony M3 http://goo.gl/prfui0
    > Aolidna obudowa a w razie W obudowa rozkrecana mozna wyjac dysk a nie
    > jak w wiekszosci klejona jednorazowka
    zapłacić 50% więcej wartości dysku bo obudowa rozkręcana?

  • 13. Data: 2015-04-11 15:44:48
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-04-11 o 02:07, animka pisze:
    > Toshiba malutki, leciutki-na USB. Możesz wszędzie go ze soba zabrać.
    bo to wyjątkowy dysk, innych pewnie nie można i 2,5' jest inaczej
    liczone :) I pewnie nie mają USB.
    Jak Ty coś wymyślisz.

  • 14. Data: 2015-04-11 18:00:06
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2015-04-11 o 15:43, Jawi pisze:
    > zapłacić 50% więcej wartości dysku bo obudowa rozkręcana?
    Gdzie ty widzisz to 50% skoro 1 TB kosztuje 270 zl?

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 15. Data: 2015-04-11 20:43:11
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Zetka" <t...@a...pl> wrote in message
    > Chodziło mi o radę odnośnie zakupu dysku zewnętrznego USB i wyraźnie
    > o tym napisałam.

    musisz sie przyzwyczaic ze dla facetow
    "Czy dysk zewn. 2,5 cala USB 3 byłby do tego najlepszy?"
    znaczy wyraznie cos innego... pun intended

    jezeli masz zamiar go podlaczyc do laptopa to owszem, jest
    to sensowne rozwiazanie, w sumie jedyne w swojej klasie
    cenowej i prostocie obslugi w przypadku pc juz niezbyt

    dodatkowo - przenosne dyski usb, zwlaszcza takie ktore firmowo
    nie posiadaja innego interfejsu sie niezbyt do backupowania
    czegokolwiek nadaja

    --
    http://db.org.pl/

  • 16. Data: 2015-04-11 20:45:39
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "szemrany" <szemrany@offline> wrote in message
    > Dnia Thu, 9 Apr 2015 02:58:57 +0200, Zetka naskrobał:
    > Hitachi Touro - nic innego nie szukaj, te dyski sa naprawde dobre

    plastikowa tandeta, wybor modelu w gumie jest o wiele sensowniejszy

    np. adata hd710 ma szanse dzialac po jakims upadku, to hitachi niezbyt

    --
    http://db.org.pl/

  • 17. Data: 2015-04-11 20:48:09
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Jawi" <g...@p...fm> wrote in message
    > zapłacić 50% więcej wartości dysku bo obudowa rozkręcana?

    wiecej glownie dlatego ze obudowa ma szanse zamortyzowac jakis
    upadek, w pezeciwienstwie do tandetnego plastiku czy twardego
    aluminium, ale 50% to mi nie chce wyjsc nijak...

    --
    http://db.org.pl/

  • 18. Data: 2015-04-12 12:09:20
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-04-11 o 18:00, Tasiorsa pisze:
    > Gdzie ty widzisz to 50% skoro 1 TB kosztuje 270 zl?
    aj, pokręciłem ceny

  • 19. Data: 2015-04-12 12:36:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-04-09 o 02:58, Zetka pisze:

    > Bardzo proszę o radę. Sprawa jest gardłowa. :-)

    Może dokładnie wszystkich postów nie doczytałem ale nikt nie zwrócił
    uwagi że jeśli dane ważne a sprawa gardłowa to backup na jednym tylko
    nośniku jest ryzykowane

    Odpukać :-)

  • 20. Data: 2015-04-13 11:00:46
    Od: szemrany <szemrany@offline>

    Dnia Sat, 11 Apr 2015 20:45:39 +0200, m4rkiz naskrobał:

    > plastikowa tandeta, wybor modelu w gumie jest o wiele sensowniejszy
    >
    > np. adata hd710 ma szanse dzialac po jakims upadku, to hitachi niezbyt

    Hitachi Touro - dwukrotny upadek z wysokosci biurka po kontakcie z kotem, stan: zero
    problemow

    --
    howgh
    szemrany