  • 1. Data: 2016-02-29 11:18:12
    Temat: Jaki notebook 17"?
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Szukam notebooka:
    - ~17",
    - ~2000 zł,
    - nowy,
    - łatwo wyjmowalny akumulator,
    - zastosowania ogólnodomowe,
    - długi czas pracy na akumulatorze,
    - możliwość zamontowania 2-go dysku,
    - najlepszy w podanej cenie:)

    Co byście mi polecili?
    Z tego co widzę to najwięcej jest Lenovo w zbliżonych cenach.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 2. Data: 2016-02-29 15:21:32
    Temat: Re: Jaki notebook 17"?
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 29.02.2016 o 11:18, Marcin G. pisze:
    > Szukam notebooka:
> [...]
    niema czegoś takiego. mam drugą 17stkę i 3 baterie.
    > - możliwość zamontowania 2-go dysku,
    jeden znich ma taką możliwość. zamontowałem na system malutki ssd, a na
    dane hdd - super sprawa
    > - najlepszy w podanej cenie:)
    ToMasz

  • 3. Data: 2016-03-01 08:46:57
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Wymagania zostały nieco zmodyfikowane:
    - ~17",
    - ~2500 zł,

  • 4. Data: 2016-03-01 10:29:18
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:56d41ae3$0$22836$65785112@news.neostrada.pl...
    ..
    > - łatwo wyjmowalny akumulator,

    Jeżeli masz zamiar odłaczać akumulator w czasie pracy na zasilaniu
    sieciowym, to pamiętaj, że niektóre modele pracują wtedy "na pół gwizdka" i
    nigdy nie osiągają pełnej wydajności.

    --
    marfi

  • 5. Data: 2016-03-01 11:13:33
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Co sądzicie o tym modelu? Jest dość popularny w podanym zakresie cenowych,
    chociaż wszystkich wymagań nie spełnia.
    Lenovo B71-80

    Pozdrawiam,
    Marcin G.
    Użytkownik "Marcin G." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

  • 6. Data: 2016-03-01 11:21:14
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jeżeli masz zamiar odłaczać akumulator w czasie pracy na zasilaniu
    > sieciowym, to pamiętaj, że niektóre modele pracują wtedy "na pół gwizdka"
    > i nigdy nie osiągają pełnej wydajności.

    Taki mam zamiar.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 7. Data: 2016-03-01 11:51:27
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:56d56d21$0$686$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Taki mam zamiar.

    To po co Ci laptop?

    --
    marfi

  • 8. Data: 2016-03-01 13:29:45
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > To po co Ci laptop?

    To akurat nie dla mnie, ale odpowiem.
    Ponieważ w mieszkaniu nie ma miejsca na komputer stacjonarny. Z lapkiem
    można się zagnieździć na kanapie, w kuchni przy stoliku, itp.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 9. Data: 2016-03-01 13:31:34
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-01 o 11:51, marfi pisze:

    > Użytkownik "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>
    > napisał w wiadomości

    a.pl...

    > To po co Ci laptop?

    No jak to, nie rozumiesz po co? Przecież w stacjonarnym nie ma
    akumulatora, więc nie da się go... odłączyć! Ego: _musi_ być laptop...

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!