  • 1. Data: 2009-05-05 20:16:39
    Temat: Re: Jaki olej do 2-suwa?
    Od: bambus12 <maly91x@_NOSPAM_wp.pl>

    Ja mam oddzielne pytanie ale dosyc wazne. Nie znam sie na motorach umiem
    tylko na nich jezdzic xD w zeszlym roku kupilem aprilia rs 50(2-suw) i
    poprzedni wlasciciel mowil ze wlewa do zbiornika z tylu mobila. nie znalem
    sie wiec nalalem raz 1l mobil 1 polsyntetyk a tam powinien byc mixol.
    jezdze nim i nie ma problemu ale zastanawiam sie czy za pare dni nie
    bedzie problemu. co sadzicie?

    -Demonos-napisal