  • Data: 2009-11-29 22:35:32
    Temat: Re: Jaki regulator do sterowania grzejnikiem elektrycznym?
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rex pisze:
    > Witam,
    >
    > posiadam grzejnik elektryczny, taki zwyczajny bez żadnego regulatora
    > temperatury. Chciałbym go podłączyć do jakiegoś regulatora/sterownika,
    > który umożliwiałby ustawienie określonej temperatury w pomieszczeniu.
    > Najlepiej, żeby ten regulator dało się programować - tzn. żeby była
    > możliwość zaprogramowania temperatury dla poszczególnych godzin w ciągu
    > doby, np. w dzień 20st, w nocy 17 st.
    >
    > Czy do takiego grzejnika nadawałby się regulator pokojowy, który
    > podłącza się do pieców gazowych? Jeśli nie to co proponujecie,
> [...]

    Zobacz sobie firmę Euroster. Kiedyś sobie zamontowałem Euroster 20000.
    Miał temperaturę dzienną, nocną i trzecią chroniącą przed zamarzaniem.
    Programator tygodniowy z rozdzielczością godzinową. Wyjście przekaźnik -
    do wyboru styk normalnie otwarty lub zamknięty. Cena czegoś podobnego
    pewnie w okolicy 200 pln. IMHO nie opłaca się robić samemu.

    MD