    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki telefon z Androidem w wersji nie wyższej niż 8
    Date: Tue, 26 Oct 2021 18:13:22 +0200

    W dniu 26.10.2021 o 12:21, Jacek pisze:
    > Używam aplikacji ACR, która została zablokowana w Androidach w wersji 9
    > i wyższej.
    mam s10e i acr działa.

    > Mój Galaxy S7 już się kończy i chciałbym kupić coś nowszego i
    > większym ekranem.
    Większym? No to masz do wyboru parę setek telefonów. Pytanie czy wiesz
    jakie są wady większego telefonu/ekranu.
    > Jest tylko jedno ALE: telefon musi mieć Androida, który nie będzie się
    > aktualizował do wersji 9 ani do żadnej wyższej. Może być od biedy
    > używany. Doradzicie, czego szukać (najchętniej Samsung).
    trudno doradzić, bo szukasz jednego z tysiąca telefonów, który "urodził"
    się z androidem9 i ktoś mu zablokował uaktualnienie. Tak ze... w
    zasadzie jakikolwiek. O ile chesz mieć nagrywanie rozmów w np s10, albo
    nowszych, możesz iść do serwisu i poporosić o wgranie "romu" z azji, bo
    tam nie obowiązuje zakaz nagrywania rozmówcy, więc nawet samsung s10e,
    będzie to robił na oryginalnym sofcie. język polski też będziesz miał.
    możesz też wybrać jeden z setek telefonów do którego wgrasz lineage.
    Różnicy w działaniu nie zauważysz, a nagrywanie będie działać dowolnym
    programem.
    Może po prostu napisz jakie telefony Ci się podobają, a może ktoś
    odpisze czy unchained działa czy nie

    ToMasz