  • Data: 2021-01-06 17:46:26
    Temat: Re: Jakie to złacze ?
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-05 o 23:46, Jacek R. pisze:

    > To by znaczyło że pakiet jest 3 lub 4S a nie 1S.
    > Jeśli tak to nadal nie wieżę w odpalenie z powerbanka zimą diesla
    > z padniętym na amen akumulatorem lub bez niego.
    >
    > Do zakręcenia gdy wszystko jest ok i załapie silnik "na kopa"
    > potrzeba ok 1 sekundy 250A czyli 250A*1/3600*1h  =0,07Ah
    > Ale to nie ładunek jest ograniczeniem ale wydajność prądowa
    > w dłuższym czasie ogniw i okablowania.
    >
    > Podejrzewam że po 10 sekundach wszystko może się zapalić.

    Producent po 10 sek. bezowocnego "kręcenia"
    zaleca zrobić dłuższą przerwe - zapewne ze względów termicznych

    Niestety, nie rozwieje Twoich wątpliwości bo nie mam klekota (diesla)
    no i póki co nie ma zimy, poza kalendarzową ;)

    Ale możesz pogmerać na tubie - jest trochę testów
    - osobiście oglądałem kiedyś jak gostek z podobnych PB
    zasilał łuparkę do kłód drewna testując ile różne modele wytrzymają :)

    Pozdro