    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jakieś nowe porty i urządzenia systemowe
    Date: Sun, 8 Nov 2020 14:27:04 +0100

    W dniu 2020-11-08 o 12:51, trybun pisze:

    > Masz płytę z oprogramowaniem do tego monitora?

    Nie mam, bo to używany monitor sprzedawany "na pęczki"Niektórzy to po
    kilka sztuk kupowali.
    Ściągnęłam jakieś sterowniki ze strony HP. Pod Win.8.1 nie było,
    musialam ściągnąć pod Vistę. W menadżerze urządzeń pokazuje, że
    urządzenia działają poprawnie.
    To pewnie dotyczy różnych gniazdek w monitorze z których nie korzystam.

    Jeżeli nie to spróbuj ze
    > strony producenta ściągnąć sterowniki i to powinno rozwiązać problemy z
    > tym  sprzętem.  Ew. możesz spróbować za pomocą systemowego menadżera
    > urządzeń pobrać potrzebne stery.

    J.w.

    Najgorsze jest to, że nie można uśpić komputera. Monitor od razu się
    wyłącza razem z komputerem. (Jak wybiorę polecenie "Uśpij")
    W monitorze móżna ustawić różne godziny do wyłączenia monitora, ale ja
    nie chcę i mam ustawione wszystko na 00:00.

    --
    animka