    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jakieś nowe porty i urządzenia systemowe
    Date: Sun, 8 Nov 2020 19:23:31 +0100

    W dniu 2020-11-08 o 18:25, trybun pisze:

    > Pozostaje mieć nadzieję że jest chociaż tak stary że nie posiada cech
    > nowszego sprzętu, czyli nie jest ukierunkowany na zepsucie sie jak
    > najszybciej po zakończeniu gwarancji. ?

    Wszystko wygląda jak nowe. Można podnosić monitor, obniżać, przechylać
    na pion itd.
    Można dokupić listwę muzyczną, ale głośniki mam bardzo dobre.

    Mam sterowniki ściągnęte-pod Vistę muszą być :-(

    > Jak to wygląda - musisz go (monitor) po wyłączeniu komputera extra
    > włączać przyciskiem?

    Tak, po uśpij-wyłącza się moniter i komputer, ale przedtem pokazuje
    komunikat: "Monitor idzie spać" LOL

    Ustawienia w opcjach zasilania ten monitor ma gdzieś.

    --
    animka