  • 11. Data: 2012-12-30 21:34:15
    Temat: Re: Jaz zrobić zrzut ekranu?
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2012-12-30 21:08, Gabriel Zastawnik pisze:

    > No wlasnie cropujesz. Włącz sobie tę opcję i zobacz jak dziala.
    > Ładuje ci sie wtedy overlay i na nim zaznaczasz fragment ekranu ktory
    > masz im przeslac. Przynajmniej u mnie tak to sie objawia na IE.

    Wiem czego nie robię :-))) Zacytuję raz jeszcze treść powiadomienia:

    "Automatycznie dołącz zrzut ekranu bieżącej strony, dzięki czemu nasz
    zespół lepiej zrozumie Twoje zgłoszenie."

    Jest to checkbox. Nie ma żadnych handlerów, którymi mógłbym dokonać
    cropowania. Nie widzę też żadnego rysunku jak w przykładzie jaki podałeś
    (jquery). Strona WWW zawiera wyłącznie teksty i pola formularza (treść
    reklamy Adwords). Nie mam więc czego cropować. Po ich stronie powstaje
    zapewne bitmapa, o której istnieniu nic nie wiem poza wyrażeniem w/w
    zgody. I tak jak zasugerowałeś - oni generują ją po stronie serwera a
    nie przeglądarki. Tak więc fizycznie to nie jest screenshot.

    > Hmm... ale to wszystko dziala w ramach okna przegladarki. Poza nie nic
    > ci nie wychodzi.
    > Tak wiec pod wzgledem bezpieczenstwa jest to raczej bezpieczne.

    Miejmy nadzieję, że jeśli istnieje jakieś tajemne robienie i przesyłanie
    na serwer screenshotów, to nie ma możliwości wykraczania poza zawartość
    danego okna i zakładki.

  • 12. Data: 2012-12-30 22:33:00
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    > Wiem czego nie robię :-))) Zacytuję raz jeszcze treść powiadomienia:

    No to nie wiem co ty tam masz u siebie.
    U mnie wyglada tak:
    http://imageshack.us/photo/my-images/442/adwordscrop
    .jpg/

    > "Automatycznie dołącz zrzut ekranu bieżącej strony, dzięki czemu nasz
    > zespół lepiej zrozumie Twoje zgłoszenie."

    Tak. A ponizej masz opcje "Zaznacz".
    Mozesz sobie za pomocą myszki jak na obrazku powyzej zaznaczyc obszar. A jak
    nie zaznaczysz, to przesylasz pewnie koordynaty calego obszaru.
    Od 0,0 do max_x, max_y

    > Jest to checkbox. Nie ma żadnych handlerów, którymi mógłbym dokonać
    > cropowania. Nie widzę też żadnego rysunku jak w przykładzie jaki podałeś
    > (jquery).

    Nie bede polemizowal z tym, co jest u ciebie, bo tego nie widze.
    U mnie jest tak, ze najzwyczajniej w swiecie laduje sie overlay i moge
    zaznaczyc czesc strony - jak na zalaczonym screenie.

    -- --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl
    http://www.monitoringkomputera.pl

  • 13. Data: 2012-12-31 12:35:41
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2012-12-30 22:33, Gabriel Zastawnik pisze:

    > No to nie wiem co ty tam masz u siebie.
    > U mnie wyglada tak:
    > http://imageshack.us/photo/my-images/442/adwordscrop
    .jpg/

    To mi szczęka opadła! Pod W8 nie miałem takiej funkcjonalności i pewnie
    dlatego nie działało mi zgłaszanie problemów do Google (i nadal nie
    działa). Sprawdzałem to pod IE10 i najnowszym FF zakładając, że IE daje
    ciała. W tej chwili uruchamiam dokładnie to samo, ekran mi się elegancko
    wyszarza i mogę rysować obszar do zrobienia zrzutu fragmentu. Nie
    działało również zapisywanie kampanii. Najwyraźniej mieli jakąś usterkę.

    > Tak. A ponizej masz opcje "Zaznacz".

    No właśnie teraz ta opcja jest dostępna. :-D Wcześniej jej nie było.

    > Mozesz sobie za pomocą myszki jak na obrazku powyzej zaznaczyc obszar.

    Teraz tym bardziej zastanawia mnie to czy obraz nie wędruje do Googli
    przypadkiem...