  • 1. Data: 2013-10-03 08:59:54
    Temat: Jeśli nie LG 24EA53VQ-P, to co?
    Od: u...@d...invalid

    Witam, muszę w końcu wymienić leciwą 19-tkę na coś większego... używam
    monitora głównie do deweloperki (web/desktop) więc wymagań nie mam zbyt
    ogromnych dlatego monitor do 800zł będzie dla mnie ok. Co myślicie o LG
    24EA53VQ-P (IPS + LED)? W necie dość sporo dobrych opinii, ale może jest
    coś lepszego w tej cenie na co zwrócić uwagę?

  • 2. Data: 2013-10-03 09:50:05
    Temat: Re: Jeśli nie LG 24EA53VQ-P, to co?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    u...@d...invalid nabazgrał(a):

> [...]
    > 24EA53VQ-P (IPS + LED)? W necie dość sporo dobrych opinii, ale może jest
    > coś lepszego w tej cenie na co zwrócić uwagę?

    Dobry wybów w tej strefie cenowej i jeszcze sporo kaski zostanie.
    Z innych zobacz jeszcze Delle, HP albo IIYAMA ale to już ceny do 1000zł.

    Z drugiej strony przy takiej pracy ważne żeby wzrok się nie męczył, kolory
    były odpowienie i nie odbijał wszystkiego jak lustro. Dla brata brałem
    IIYAME i jest bardzo zadowolny (web, 3D, sporo arkuszy) bo oprócz wygody to
    wzrok nie pada i nie czuje takiego przemęczenia.

  • 3. Data: 2013-10-03 14:11:05
    Od: u...@d...invalid

    W dniu 2013-10-03 09:50, Chris pisze:
> [...]
    > brałem IIYAME i jest bardzo zadowolny (web, 3D, sporo arkuszy) bo oprócz
    > wygody to wzrok nie pada i nie czuje takiego przemęczenia.

    Tak, ale ciężko w tej cenie też znaleźć coś lepszej marki z matrycą
    IPS... A na lepszych markach też często się przejechałem... Co więcej
    chcę kupić przez net, a LG daje gwarancję na bad-pixele.

  • 4. Data: 2013-10-03 14:58:06
    Od: u...@d...invalid

    W dniu 2013-10-03 08:59, u...@d...invalid pisze:
> [...]
    > 24EA53VQ-P (IPS + LED)? W necie dość sporo dobrych opinii, ale może jest
    > coś lepszego w tej cenie na co zwrócić uwagę?

    Dla posiadaczy... czy ktoś może mi powiedzieć, jak wygląda sprawa pracy
    na tym monitorze w nocy? Sporo osób pisze, ze tanie IPSy w nocy
    "srebrzą" i trudno się na nich pracuje. Jak jest w tym przypadku?

  • 5. Data: 2013-10-03 15:15:43
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    u...@d...invalid nabazgrał(a):

    > Tak, ale ciężko w tej cenie też znaleźć coś lepszej marki z matrycą IPS...
    > A na lepszych markach też często się przejechałem... Co więcej chcę kupić
    > przez net, a LG daje gwarancję na bad-pixele.

    W sumie to do tego na czym pracujesz IPC nie ma żadnego znaczenia, lepiej
    kupić dobry monitor z matową matrycą bo IPS da ci głównie odświerzanie a to
    się przydaje przy danamicznych grach FPS.
    Na twoim miejscu poszukał bym jeszcze monitora co ma pivot bo to może choć
    nie musi :) się przydać do pracy.

  • 6. Data: 2013-10-03 17:10:07
    Temat: [ort] Re: Jeśli nie LG 24EA53VQ-P, to co?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 3 Oct 2013 15:15:43 +0200, Chris napisał(a):

    > W sumie to do tego na czym pracujesz IPC nie ma żadnego znaczenia, lepiej
    > kupić dobry monitor z matową matrycą bo IPS da ci głównie odświerzanie a to
    > się przydaje przy danamicznych grach FPS.

    Weź Ty się sam odświeŻ i zacznij w końcu korzystć ze sprawdzania pisowni, bo
    oczy po prostu odpadają...

    [ Paradoks kobiecych urodzin: zawsze trzeba o nich pamiętać, ale nigdy ]
    [ o kolejnej cyfrze... (demotywatory.pl) ]

  • 7. Data: 2013-10-03 17:11:48
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik u...@d...invalid napisał:

    > Dla posiadaczy... czy ktoś może mi powiedzieć, jak wygląda sprawa pracy
    > na tym monitorze w nocy? Sporo osób pisze, ze tanie IPSy w nocy
    > "srebrzą" i trudno się na nich pracuje. Jak jest w tym przypadku?

    A ja bym jeszcze zwrocil uwage na monitory z czujka natezenia swiatla
    otoczenia. Mam i sobie chwale. Robi sie ciemno to monitor sie
    przyciemnia. Robi sie slonecznie to sie rozjasnia.

  • 8. Data: 2013-10-03 17:46:23
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
    > Witam, muszę w końcu wymienić leciwą 19-tkę na coś większego... używam
    > monitora głównie do deweloperki (web/desktop) więc wymagań nie mam zbyt
    > ogromnych dlatego monitor do 800zł będzie dla mnie ok.

    Lepiej jeszcze to przemyśl. Szukałem bardzo długo monitora do takich
    zastosowań
    i w końcu kupiłem eizo fs-2331. Dla mnie to jest absolutne minimum do
    wielogodzinnego
    wpatrywania się w kod, jakiejś podstawowej edycji grafiki i podobnych spraw.
    Niektórym
    nie pasują proporcje obrazu ale osobiście nie mam z tym żadnych problemów.

    Co myślicie o LG
    > 24EA53VQ-P (IPS + LED)? W necie dość sporo dobrych opinii, ale może jest
    > coś lepszego w tej cenie na co zwrócić uwagę?

    Poczytaj dokładnie o tych matrycach. One pod wielowa względami są gorsze
    nawet
    od tn.

  • 9. Data: 2013-10-03 19:09:48
    Temat: Re: [ort] Re: Jeśli nie LG 24EA53VQ-P, to co?
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-10-03 17:10, Przemysław Ryk pisze:

    > Weź Ty się sam odświeŻ i zacznij w końcu korzystć ze sprawdzania pisowni, bo
    > oczy po prostu odpadają...

    A poza tym coś wnosisz do dyskusji ??

  • 10. Data: 2013-10-03 22:40:07
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 03 Oct 2013 19:09:48 +0200, Chris napisał(a):

    > A poza tym coś wnosisz do dyskusji ??

    Tak - wiem, że zaraz stwierdzisz, że gdzie indziej biją Murzynów. Niemniej
    jednak korona by Ci z głowy nie spadła, gdybyś ze sprawdzania pisowni zaczął
    korzystać.

    [ Przekonania są bardziej niebezpiecznymi wrogami prawdy niż kłamstwa. ]
    [ (Friedrich Wilhelm Nietsche) ]