  • Data: 2018-08-29 10:53:09
    Temat: Re: Kable HDMI - jak odróznic dobre od zlych?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-29 o 10:42, ń pisze:
    > gdyż nadajnik sobie wysyła i wysyła jak w czarną dziurę co najwyżej nadmiarowo
    kilka razy, a odbiornik (np. monitor) nie potwierdza zgodności każdego bitu.

    Ale nie o tym, nie o tym wątek. :-)
    Założenie jest, że na wejściu kabla jest idealnie. I czy kabel może
    spowodować np. to co załączyłem czyli pikselozę?

    https://4.bp.blogspot.com/-UKNhgFfvvQI/WOnX9zbeKlI/A
    AAAAAAAfus/f4_quCvTBukLwhKYCoqlL0rbUyqdoRrpACLcB/s16
    00/naziemna%2BDVB%2BTV.png

    Robert